AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #1 Skrevet 28. oktober 2018 Kvinner er mere dominant enn mannen i 90% av forholdene. Mannen dilter etter kona og får beskjeder om hva han skal gjøre og ikke. Fleste menn bestemmer ikke over seg selv en gang. Flere som har lagt merke til dette?😅 Anonymkode: 0f4f4...4a7 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #3 Skrevet 28. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kvinner er mere dominant enn mannen i 90% av forholdene. Mannen dilter etter kona og får beskjeder om hva han skal gjøre og ikke. Fleste menn bestemmer ikke over seg selv en gang. Flere som har lagt merke til dette?😅 Anonymkode: 0f4f4...4a7 Ja dessverre så er det slik, spesielt i Norge (og andre vestlige land). I min kultur er det ikke slik og hadde ikke likt å være i et sånt ekteskap heller, hvor mannen er en tøffel. Anonymkode: 1a34c...043 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #4 Skrevet 28. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kvinner er mere dominant enn mannen i 90% av forholdene. Mannen dilter etter kona og får beskjeder om hva han skal gjøre og ikke. Fleste menn bestemmer ikke over seg selv en gang. Flere som har lagt merke til dette?😅 Anonymkode: 0f4f4...4a7 Ja jeg har merket det. Anonymkode: 8b9b5...170
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #5 Skrevet 28. oktober 2018 Ja ser litt hva du mener TS, men s har vi andre siden da, menn er jo de som dominerer på styrerommene og det er de som starter kriger Anonymkode: 7ad06...0ce
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #6 Skrevet 28. oktober 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner er mere dominant enn mannen i 90% av forholdene. Mannen dilter etter kona og får beskjeder om hva han skal gjøre og ikke. Fleste menn bestemmer ikke over seg selv en gang. Flere som har lagt merke til dette?😅 Anonymkode: 0f4f4...4a7 P I S S Kilde or GTFO Anonymkode: c2356...31e 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #7 Skrevet 28. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja ser litt hva du mener TS, men s har vi andre siden da, menn er jo de som dominerer på styrerommene og det er de som starter kriger Anonymkode: 7ad06...0ce Jentene er på full vei til å ta over der også. I løpet av 100 år er alle menn hakkekyllinger for kvinner. Rollene er sundd og nå skal menn trakasseres og undertrykkes i århundrer. Anonymkode: 0f4f4...4a7 1
tussi680 Skrevet 28. oktober 2018 #8 Skrevet 28. oktober 2018 Kanskje fordi de er født med det i den forstand at de skal oppdra ungene?
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #9 Skrevet 28. oktober 2018 Akkurat nå, tussi680 skrev: Kanskje fordi de er født med det i den forstand at de skal oppdra ungene? Ja men de oppdrar jo ektemennene sine på samme måte som ungene sine. Tar de fra de legitimasjon også eller? Anonymkode: 0f4f4...4a7
Sparkling_Pink Skrevet 28. oktober 2018 #10 Skrevet 28. oktober 2018 For at forhold skal fungere er det slik jeg oppfatter det gunstig om den ene er rask til å ta avgjørelser og trives med det og en er treg og ubestemt og kan trives med at den andre tar ledelsen. Det er ikke egenskaper som er kjønnete, men heterofile par må naturlig nok ha en av hver type. Kultur kan forsterke eller undertrykke personlighetstendensene, jeg tror det er klokere å akseptere at mennesker kommer i mange varianter enn å få alle til å passe inn i en form. 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #11 Skrevet 28. oktober 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja dessverre så er det slik, spesielt i Norge (og andre vestlige land). I min kultur er det ikke slik og hadde ikke likt å være i et sånt ekteskap heller, hvor mannen er en tøffel. Anonymkode: 1a34c...043 Vet ikke hvilken kultur du er fra, men dette gjelder også andre kulturer. Mitt største sjokk første gang jeg var i Marokko var hvor høylytte kvinner var, og lavmælte menn var. Trodde det var en kultur der mannen hadde mest å si, men det opplevde jeg så absolutt ikke. Anonymkode: 8883f...f04 2
SlemUlv Skrevet 28. oktober 2018 #12 Skrevet 28. oktober 2018 Nope, det har jeg ikke lagt merke til i noen av mine forhold eller de rundt meg. 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #13 Skrevet 28. oktober 2018 Ikke dominante, bare bitchy.. Anonymkode: 1b425...6cc 1
Sulo_V Skrevet 28. oktober 2018 #14 Skrevet 28. oktober 2018 Ja, menn i Norge er som regel fysisk søte og psykisk føyelige, mens kvinnene er krypende drager:
Gjest Alterego666 Skrevet 28. oktober 2018 #15 Skrevet 28. oktober 2018 (endret) Jeg gir TS et lite poeng all den tid Norge antakelig er det følrste landet i verden hvor kvinner var stats-, finans- og forsvarsminister samtidig. (Forsvars- er nå utenriksminister, sikkert en ny første). Likevel sier jeg mmmnnnjjjnnnnæææææ.....mangfoldet par mellom er så stort at endringer i snitt ikke kan sies å være innenfor sikkerhetsmargin. Endret 28. oktober 2018 av Alterego666
Gjest Mysticgirl Skrevet 28. oktober 2018 #16 Skrevet 28. oktober 2018 Sikkert fordi menn ikke synes det er så viktig å bestemme interiør, matlaging eller hva barna skal ha på seg.. I viktige avgjørelser tror jeg mannen er mer på banen
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #17 Skrevet 28. oktober 2018 At kvinner ofte bestemmer på hjemmebane er nok fordi menn ikke gidder å ta den kampen. De synes vel ikke at Familien AS er viktig nok til å ta opp kampen om sjefsavgjørelsene. Sier jo litt at de ikke gjør det. Anonymkode: 357ff...50b 2
Isambard Skrevet 28. oktober 2018 #18 Skrevet 28. oktober 2018 Jeg kjenner igjen det TS skriver, men på arbeidsplassen er det motsatt. Kanskje menn har hodet litt mer på jobb på og litt mindre hjemme? Jeg er ikke redd for at kvinner skal overta jorden. De er bare vanlige mennesker de også. 1
Bubo Skrevet 28. oktober 2018 #19 Skrevet 28. oktober 2018 Siden dette er på seksualitet forumet er jeg uenig, i hvert fall blant 40+. I soverommet er kvinnene skuffende passive, men på andre områder er de ofte dominante og tar initiativ mens mennene dilter etter. 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #20 Skrevet 28. oktober 2018 10 hours ago, AnonymBruker said: Kvinner er mere dominant enn mannen i 90% av forholdene. Mannen dilter etter kona og får beskjeder om hva han skal gjøre og ikke. Fleste menn bestemmer ikke over seg selv en gang. Flere som har lagt merke til dette?😅 Anonymkode: 0f4f4...4a7 Dette gjelder i sengen, siden du poster det på sexforumet? Er det feil at kvinnen (eventuelt mannen) sier noe på en ok måte om hva han/hun foretrekker/ønsker skal gjøres annerledes i en seksuell setting? Er ikke det bare bra for at begge skal få mer utbytte av sexen? Anonymkode: ad101...564 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå