AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #1 Skrevet 28. oktober 2018 Skal ha på meg et svart skinnskjørt som går rett over knærne på julaften, har dere tips til overdel som passer? Ikke lyse eller pastell farger. Anonymkode: 61715...667
exictence Skrevet 28. oktober 2018 #2 Skrevet 28. oktober 2018 I grunnen hva som helst passer til et ensfarvet svart skinnskjørt. Kanskje en burgunder bluse og svarte sko? Noe smykker i gullfarget?
Drakan Skrevet 28. oktober 2018 #3 Skrevet 28. oktober 2018 Har selv et svar skinnskjørt. Jeg går enten for en pen skjorte ensfarget i sort, eller en sånn med splitt på oversiden av armene i rødt eller sort. Siden det er til julaften ville jeg gått for rødt. Det er både gotisk, og samtidig er rød en farge som fungerer på julaften. Du kan også bruke genser, da i lysere farger. Grått, hvitt eller lys blå. Burde ikke være for mye varierte farger. Vile unngått grønn overdel i de fleste tilfeller, da det skaper juletre sammenligningen. 😕 Men om grønn går bra til huden din, og ikke er for ekstrem, går det kanskje bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå