Punhunter Skrevet 28. oktober 2018 #1 Del Skrevet 28. oktober 2018 Hadde vært morsomt å høre hvilke vaner/uvaner dere har i det daglige. Kan begynne med meg selv: Jeg er en sånn raring som må ha vann til nesten alt - kaffe, brus, appelsinjuice osv. alt må svelges ned med vann 🤭 Jeg "må" gjøre ting i samme rekkefølge, feks når jeg tar ut av oppvaskmaskinen begynner jeg alltid med glass, så kopper, kjøkkenredskaper osv. Når jeg støvsuger/vasker gulv begynner jeg alltid med soverommet, så kontoret osv. Jeg må ligge i senga etter å ha våkna minst 15-20 minutter før jeg står opp, uavhengig om jeg kommer for sent på jobb/avtaler eller ikke 🙈 (Det er veldig sjeldent det skjer heldigvis). Det er en vane umulig å vende for meg 🙊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 28. oktober 2018 #2 Del Skrevet 28. oktober 2018 Jeg sjekker postkassen hver eneste gang jeg kommer hjem, selv om det er søndag. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elán Skrevet 28. oktober 2018 #3 Del Skrevet 28. oktober 2018 Har noen rutiner. Jeg MÅ åpne potetgullposer fra toppen. Åpner jeg fra bunnen er det nesten slik at jeg må hive det i søpla. Lager jeg toast har jeg to brødskiver ved siden av hverandre, ketsjup på begge skiver. Ost på den ene, skinke på den andre. Jeg bruker to krydder, men basilikum MÅ på skinkeskiva, piffi på osteskiva. Og så klapper jeg de sammen. Og spiser jeg grøt, MÅ sukker på først og så kanel. Spiser jeg potet MÅ jeg mose poteten før jeg kan spise den. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Punhunter Skrevet 28. oktober 2018 Forfatter #4 Del Skrevet 28. oktober 2018 2 minutter siden, Elán said: Spiser jeg potet MÅ jeg mose poteten før jeg kan spise den. Det må jeg også! Skjønner ikke at folk klarer å spise store biter av poteter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elán Skrevet 28. oktober 2018 #5 Del Skrevet 28. oktober 2018 Akkurat nå, Punhunter skrev: Det må jeg også! Skjønner ikke at folk klarer å spise store biter av poteter. Ikke jeg heller! Jeg ser rart på de som bare skjærer poteten i biter og putter de i munnen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 28. oktober 2018 #6 Del Skrevet 28. oktober 2018 Eg har drikke til alt, og kvar bit skal svelgast med drikke. Er eg svolten, men ingenting å drikke, eter eg ikkje heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 28. oktober 2018 #7 Del Skrevet 28. oktober 2018 1 minutt siden, Elán skrev: Ikke jeg heller! Jeg ser rart på de som bare skjærer poteten i biter og putter de i munnen. Betyr det at potetmos er selve drømmen når det gjelder potet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elán Skrevet 28. oktober 2018 #8 Del Skrevet 28. oktober 2018 1 minutt siden, Nevian skrev: Betyr det at potetmos er selve drømmen når det gjelder potet? Nei, det gjør det ikke, faktisk. Det er godt, men det passer ikke til alle retter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 28. oktober 2018 #9 Del Skrevet 28. oktober 2018 Jeg går og lukker åpne skap og skuffer, og retter skjeve bilder, også hos andre. Takler det bare ikke! Jeg rydder på offentlige toaletter. Ligger det papir på gulvet og slikt, så gjør det ikke det når jeg forlater det. Er liksom redd for at folk skal tro at det er jeg som har vært en slik gris, dersom noen venter på tur. Eventuelt takler jeg bare ikke at det ser slik ut. Jeg er faktisk ikke helt sikker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Punhunter Skrevet 28. oktober 2018 Forfatter #10 Del Skrevet 28. oktober 2018 41 minutter siden, Trolltunge said: Jeg går og lukker åpne skap og skuffer, og retter skjeve bilder, også hos andre. Takler det bare ikke! Dette er noe som forstyrrer meg også. Blir så sykt irritert feks på butikken når folk bare går fra døra på frys/kjøl åpen! Jeg lukker alltid igjen når jeg ser det. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 28. oktober 2018 #11 Del Skrevet 28. oktober 2018 Jeg må alltid kjenne i døra 3 ganger selv om jeg vet at den er låst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 28. oktober 2018 #12 Del Skrevet 28. oktober 2018 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 28. oktober 2018 #13 Del Skrevet 28. oktober 2018 (endret) . Endret 28. oktober 2018 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddy Skrevet 28. oktober 2018 #14 Del Skrevet 28. oktober 2018 Når jeg spiser oreo-kjeks, slikker jeg alltid det hvite av først og deretter spiser jeg kjeksen. Samme med iskrem som er dekket av sjokolade. Spiser alltid sjokoladen rundt først og deretter selve iskremen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 28. oktober 2018 #15 Del Skrevet 28. oktober 2018 Om jeg er urolig så må jeg bruke qtips til å rense ørene. Så lenge jeg er hjemme vel og merke. Bruker ikke qtips i selskaper liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddy Skrevet 28. oktober 2018 #16 Del Skrevet 28. oktober 2018 5 timer siden, Nuttery skrev: Jeg sjekker postkassen hver eneste gang jeg kommer hjem, selv om det er søndag. Off... det gjør jeg også. Bare i TILFELLE det er noe der. Better safe than sorry 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 28. oktober 2018 #17 Del Skrevet 28. oktober 2018 (endret) Jeg må alltid ha ladet mobil. Får fnatt om det ikke er igjen batteri. Har en lader som kan lade opp mobilen til full kapasitet 5 ganger på 15 minutter. Ekstra ladekabel på jobb og dobbelt usbuttak i gangen hjemme, en på soverommet, og en på stua. For lading av mobil og eksternt batteri. Legger det til rette, men er ikke like flink til å legge mobil eller ekstern lader til selve laderen. Så jeg får meg noen overraskelser innimellom...og da blir jeg nærmest skrekkslagen. Og må kjøpe billett for å komme meg hjem da jeg blir nektet adgang på buss uten gyldig fremvisning av billett osv...alt ligger jo på mobilen... Endret 28. oktober 2018 av Wonders 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 28. oktober 2018 #18 Del Skrevet 28. oktober 2018 Jeg liker ikke nesten runde tall som 9 og 19 osv., og føler verldig sterkt for å endre det til fx 10 eller 20. Snedig nok er tall som 11 eller 21 mye mindre problematiske. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg.meg Skrevet 28. oktober 2018 #19 Del Skrevet 28. oktober 2018 10 timer siden, Trolltunge skrev: Jeg går og lukker åpne skap og skuffer, og retter skjeve bilder, også hos andre. Takler det bare ikke! Jeg rydder på offentlige toaletter. Ligger det papir på gulvet og slikt, så gjør det ikke det når jeg forlater det. Er liksom redd for at folk skal tro at det er jeg som har vært en slik gris, dersom noen venter på tur. Eventuelt takler jeg bare ikke at det ser slik ut. Jeg er faktisk ikke helt sikker. Dette er så meg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 28. oktober 2018 #20 Del Skrevet 28. oktober 2018 48 minutter siden, Wonders skrev: Jeg må alltid ha ladet mobil. Hvor lav prosent kan du ha før du føler det er problematisk da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå