AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #1 Del Skrevet 28. oktober 2018 Jeg har et spørsmål relatert til det å frakte en sprek voksen person uten å bruke bil. Hva vil være den beste måten å frakte en annen person på uten å bruke en bil? For eksempel hva synes dere om å sitte på bagasjebrettet på en sykkel? God helg! Anonymkode: afa6b...b1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 28. oktober 2018 #2 Del Skrevet 28. oktober 2018 siden det er en sprek voksen, så klarer vel personen frakte seg selv? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #3 Del Skrevet 28. oktober 2018 Hadde spent han foran ei kjerre. Anonymkode: 8bcc7...567 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #4 Del Skrevet 28. oktober 2018 Når jeg leste overskriften så var det første jeg tenkte på var å rulle personen inn i et teppe og hive det over skulderen i nattens mulm og mørke. Anonymkode: 9352d...e2a 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EbbaGrønn Skrevet 28. oktober 2018 #5 Del Skrevet 28. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Når jeg leste overskriften så var det første jeg tenkte på var å rulle personen inn i et teppe og hive det over skulderen i nattens mulm og mørke. Anonymkode: 9352d...e2a Haha, jeg også! 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 28. oktober 2018 #6 Del Skrevet 28. oktober 2018 Enkleste for transportøren er vel trillebåre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 28. oktober 2018 #7 Del Skrevet 28. oktober 2018 Tandemsykkel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #8 Del Skrevet 28. oktober 2018 Spør Lan Marie Berg. Anonymkode: b84e6...6f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #9 Del Skrevet 28. oktober 2018 2 timer siden, _popcorn_ skrev: siden det er en sprek voksen, så klarer vel personen frakte seg selv? Jo, men det er det med at det er et stykke å gå, også er det mer tidsbesparende å sykle. Anonymkode: e8f01...f45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NancyDrew Skrevet 28. oktober 2018 #10 Del Skrevet 28. oktober 2018 Hadde gått ned på den lokale Coopen og kapret en handlevogn. Blir ikke artigere enn man gjør det til sjæl. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #11 Del Skrevet 28. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et spørsmål relatert til det å frakte en sprek voksen person uten å bruke bil. Hva vil være den beste måten å frakte en annen person på uten å bruke en bil? For eksempel hva synes dere om å sitte på bagasjebrettet på en sykkel? God helg! Anonymkode: afa6b...b1c Det kommer an på hvor langt dere skal reise, temperatur, påkledning + hvilket føre det er. Ved riktig påkledning og hvis det ikke er for langt og hvis det er sparkføre, ville jeg brukt sparkstøttingen Evt fly, tog, trikk, båt Anonymkode: a494a...53c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #12 Del Skrevet 28. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: å frakte en sprek voksen person Vent litt Dere jogger/går selvfølgelig hvis du også er sprek Anonymkode: a494a...53c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #13 Del Skrevet 28. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et spørsmål relatert til det å frakte en sprek voksen person uten å bruke bil. Hva vil være den beste måten å frakte en annen person på uten å bruke en bil? For eksempel hva synes dere om å sitte på bagasjebrettet på en sykkel? God helg! Anonymkode: afa6b...b1c Ikke godt i kulda, men med et sitteunderlag går det greit God helg Anonymkode: a494a...53c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #14 Del Skrevet 28. oktober 2018 44 minutter siden, NancyDrew skrev: Hadde gått ned på den lokale Coopen og kapret en handlevogn. Blir ikke artigere enn man gjør det til sjæl. Du er klar over hvor dyre disse vognene er? Anonymkode: 88ee9...bf7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NancyDrew Skrevet 28. oktober 2018 #15 Del Skrevet 28. oktober 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er klar over hvor dyre disse vognene er? Anonymkode: 88ee9...bf7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #16 Del Skrevet 29. oktober 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er klar over hvor dyre disse vognene er? Anonymkode: 88ee9...bf7 Hvor mye koster de ca? Det ligger mange i elva her, pante dem kansje? Anonymkode: 4ac26...20f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddy Skrevet 29. oktober 2018 #17 Del Skrevet 29. oktober 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er klar over hvor dyre disse vognene er? Anonymkode: 88ee9...bf7 Du må være gøy på fester...du vet personen tuller sant? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #18 Del Skrevet 29. oktober 2018 Sitte bakpå sykkelbrettet gjør dødsvondt etter 15 sekunder, så heller en trillebår, eller sånn sidevogn til sykkel, eller sitte foran på en spark, trekkes i akebrett eller lignende. Evn bære personen på ryggen eller foran liggende mellom armene Anonymkode: 139f5...a4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #19 Del Skrevet 29. oktober 2018 Hvis personen er over 10 år er det ikke lov å sykle med vedkommende på bagasjebrettet. Hvis du skal sykle må det da bli tandemsykkel (personen kan da sitte bakerst uten å tråkke, hvis poenget er at du skal gjøre jobben) eller en sånn trehjuls lastesykkel med passasjersete foran. Du kan også leie sykkelen mens personen sitter på sykkelsetet, eller bruke sykkelvogn hvis du finner en som tåler vekten. Et annet alternativ er å leie/låne en rullestol og frakte personen i den. Hvis det er snø/is kan du bruke spark, akebrett eller kjelke, eller personen kan stå på ski mens du er «trekkhund». Mindre seriøse forslag: trillebår, sånn vogn man kan leie i dyreparker o.l, ta på personen rulleskøyter og dra han/henne etter deg, hundeslede. Anonymkode: 6d9a1...6c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #20 Del Skrevet 29. oktober 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo, men det er det med at det er et stykke å gå, også er det mer tidsbesparende å sykle. Anonymkode: e8f01...f45 Og da sykler personen selv. Å sitte på bagasjebrettet er virkelig no-no dersom turen tar mer enn ca 30 sekunder. Anonymkode: b6789...fbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå