Gå til innhold

Fisting i vagina

Anbefalte innlegg

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som synes fisting virker veldig vondt og en egentlig ganske forskrudd aktivitet?

Dere som liker fisting, er dere de samme som de som synes at barnefødsler går fint og gjerne går gjennom det uten noen form for smertelindring?

Anonymkode: e8840...155

Hva har fisting med barnefødsler å gjøre? Smertene er jo ikke fordi man får en vannmelon ut av vaginaen, men fordi sterke rier kjennes ut(for mange) som å bli overkjørt av en dampveivals. 

Anonymkode: 8f5d2...075

• Liker 3
Skrevet
På 28.10.2018 den 3.29, AnonymBruker skrev:

Nyter du en dildo med størrelse av håndleddet i ræva?

Rart at mannfolk klager over at damas vagina er ikke trang nok og samtidig skal den være tøyelig nok å romme en hånd? Vanskelig å tilfredsstille her.

Hilsen kvinne som syns er 3 fingre er for mye allerede.

Anonymkode: d3017...fc7

Agreed. 3 fingre er vondt, en hel hånd høres veldig smertefullt ut. 

• Liker 2
Skrevet
På 10.11.2018 den 19.23, _Malene skrev:

Agreed. 3 fingre er vondt, en hel hånd høres veldig smertefullt ut. 

Du høres mere normal ut enn de som har plass til ei hel hånd. Var med ei som likte fisting og veldig store dildoer. Kjente veldig lite under vanlig samleie, så sexen bestod i runking/suging, slikking, fingring og dildo/fisting. Er man vant til å bli fistet av en mann eller når man onanerer så vil selv ikke en stor penis føles deilig ut. Ofte de som liker fisting liker å føle seg "sprengt/fylt" og litt smerte. Men man kan jo ha et bra sexliv med ei vid vagina om mannen også tenner på dette. Men litt kjipt om det blir slutt og den nye typen ikke tenner på denne typen sex.:P

Anonymkode: 86636...739

• 3 uker senere...
Skrevet
På 13.11.2018 den 16.49, AnonymBruker skrev:

Du høres mere normal ut enn de som har plass til ei hel hånd. Var med ei som likte fisting og veldig store dildoer. Kjente veldig lite under vanlig samleie, så sexen bestod i runking/suging, slikking, fingring og dildo/fisting. Er man vant til å bli fistet av en mann eller når man onanerer så vil selv ikke en stor penis føles deilig ut. Ofte de som liker fisting liker å føle seg "sprengt/fylt" og litt smerte. Men man kan jo ha et bra sexliv med ei vid vagina om mannen også tenner på dette. Men litt kjipt om det blir slutt og den nye typen ikke tenner på denne typen sex.:P

Anonymkode: 86636...739

Bare tull.....

fiita er laget sånn at den trekker seg sammen igjen

Skrevet

Jeg klarer det ikke. To menn i mitt liv ønsket å forsøke, men god tid og tålmodighet hjalp ikke. Var bare vondt, selv om de måtte gi tapt før de fikk hånden inn. 

Jeg tror jeg må være dypere enn jeg har evne til å vide ut, for jeg har ikke problemer med min manns pikk i noen stillinger, selv om han har 21 cm og tykk, men fisting orker jeg ikke å forsøke igjen. 

Anonymkode: 051b8...2e2

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer det ikke. To menn i mitt liv ønsket å forsøke, men god tid og tålmodighet hjalp ikke. Var bare vondt, selv om de måtte gi tapt før de fikk hånden inn. 

Jeg tror jeg må være dypere enn jeg har evne til å vide ut, for jeg har ikke problemer med min manns pikk i noen stillinger, selv om han har 21 cm og tykk, men fisting orker jeg ikke å forsøke igjen. 

Anonymkode: 051b8...2e2

Helt elementært at dei veit hvordan dei skal vri handen inn :) når den er inne, er det helt magisk å bli slikket. Kommer på tre slikk. Eksen min elsket å pule meg etterpå, fordi jeg var så kåt ble jeg ganske oppsvulmet inni der, så han kjente ganske mye. 

Min nye kjæreste har aldri prøvd, og hadde jeg vært trangere hadde han hatt store problem.

Har født to barn btw, og blei trangere etter fødselen btw ;)

Anonymkode: fee9d...524

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt elementært at dei veit hvordan dei skal vri handen inn :) når den er inne, er det helt magisk å bli slikket. Kommer på tre slikk. Eksen min elsket å pule meg etterpå, fordi jeg var så kåt ble jeg ganske oppsvulmet inni der, så han kjente ganske mye. 

Min nye kjæreste har aldri prøvd, og hadde jeg vært trangere hadde han hatt store problem.

Har født to barn btw, og blei trangere etter fødselen btw ;)

Anonymkode: fee9d...524

Ja det er en liten teknikk å få den inn...

men,gud så deilig når den kommer inn...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...