Gå til innhold

Fisting i vagina

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er noe jeg elsker å gjøre. Det er så utrolig deilig å ha hele hånda mi inne i fitta hennes og kjenne hun nyter det.

Andre her inne som liker dette?

• Liker 5
Skrevet

Ja :)

Anonymkode: 764e0...ed9

Skrevet

Nyter du en dildo med størrelse av håndleddet i ræva?

Rart at mannfolk klager over at damas vagina er ikke trang nok og samtidig skal den være tøyelig nok å romme en hånd? Vanskelig å tilfredsstille her.

Hilsen kvinne som syns er 3 fingre er for mye allerede.

Anonymkode: d3017...fc7

• Liker 10
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rart at mannfolk klager over at damas vagina er ikke trang nok og samtidig skal den være tøyelig nok å romme en hånd? Vanskelig å tilfredsstille her.

Jeg er mann og nyter faktisk en sånn dildo og mer.

Folk liker forskjellig 😎

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Går du nå ut ifra at han sitter å klager over st dama er for løs etter å ha fistet henne eller holder du han ansvarlig for hva andre sier? Kanskje du ikke er så gjennomtenkt? 

Jeg og kona liker fisting. Hun ELSKER fisting og hevder det er det beste vi gjør! Jeg synes  det er veldig deilig at hun ikke er  trang. Det gir meg en bedre opplevelse og hun tilfredsstiller meg fullt ut. 

Selv om jeg ikke får monsterdildoer trykt opp i rassen så kan jeg vel få mene det?

Anonymkode: beee2...daf

• Liker 15
Skrevet

Elsker det når mannen fister meg. Mye fordi det gir veldig lang oppvarming før sex, han tar seg skikkelig god tid for å varme opp, tøye, få meg ordentlig våt.. Og han blir jo så tent at han ikke klarer å holde verken fingre eller pikk fra meg etterpå. Full uttelling hver gang 👌

Anonymkode: cbaa8...b64

• Liker 11
Skrevet

Sett på litt dundrende rockemusikk og prøv heftig fistpumping, så skal du se på action! Da blir det party på soverommet! :)

Anonymkode: 3574b...a5d

Gjest Alterego666
Skrevet
2 timer siden, Razor1976 skrev:

Jeg er mann og nyter faktisk en sånn dildo og mer.

Folk liker forskjellig 😎

Ditto!

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Elsker det når mannen fister meg. Mye fordi det gir veldig lang oppvarming før sex, han tar seg skikkelig god tid for å varme opp, tøye, få meg ordentlig våt.. Og han blir jo så tent at han ikke klarer å holde verken fingre eller pikk fra meg etterpå. Full uttelling hver gang 👌

Men, om han puler deg etterpå? Merker han det egentlig?

Anonymkode: 0f409...25b

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har gitt opp, fordi den er for vid ja. Er derfor vi fister. Blir bedre for alle parter.🙂

Anonymkode: 86636...739

Gjest Alterego666
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er at det er ikke noe problem. Knapt merkbar forskjell, og opphisselsen er på topp.

Gjest Alterego666
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har gitt opp, fordi den er for vid ja. Er derfor vi fister. Blir bedre for alle parter.🙂

😂😂😂

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle han ikke det? Blir jo ikke som å veive med en kvist i en tunnel heller.

• Liker 3
  • 2 uker senere...
Skrevet
På 28.10.2018 den 17.45, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle han ikke det? Blir jo ikke som å veive med en kvist i en tunnel heller.

Noen gaper etterpå og blir helt åpne sånn at mannen kan ta pikken inni henne uten å få noen frikjson. Som et åpent hull. 

• Liker 1
Skrevet

Er litt nysgjerrig på alderen til de damene som liker fisting,er det lov å spørre om det..?

Anonymkode: 5511d...d2f

• Liker 2
Skrevet

Er det bare jeg som synes fisting virker veldig vondt og en egentlig ganske forskrudd aktivitet?

Dere som liker fisting, er dere de samme som de som synes at barnefødsler går fint og gjerne går gjennom det uten noen form for smertelindring?

Anonymkode: e8840...155

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som synes fisting virker veldig vondt og en egentlig ganske forskrudd aktivitet?

Dere som liker fisting, er dere de samme som de som synes at barnefødsler går fint og gjerne går gjennom det uten noen form for smertelindring?

Anonymkode: e8840...155

Elsker å bli fistet. Dette fører ofte til at jeg squirter også. 

Jeg har allikevel hatt epidural med mine to barn. 

Fisting har ingenting med smerte å gjøre, dersom det gjør vondt så gjør man det feil. 

Anonymkode: 4b5b5...d9a

• Liker 6
Skrevet

Prøvd det en gang. Det føltes ut som typen drev med loddtrekning i bukhulen og orda gen var lodda. Aldri igjen. 

Anonymkode: 26a39...2fd

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Prøvd det en gang. Det føltes ut som typen drev med loddtrekning i bukhulen og orda gen var lodda. Aldri igjen. 

Organene*

Skrevet

Første gang jeg opplevde det så ble jeg overrasket over hvor lite vondt det var. Vi varmet godt opp så det gikk «smertefritt». Har før aldri tenkt tanken på at dette var noe for meg men gjort riktig og med rett partner er det nydelig.

Anonymkode: fea4f...357

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...