Gå til innhold

Utstilling hund nkk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke storcert på alle utstillingene til NKK? Ser det kun står på noen av dagene på den lista over alle datoene at det er storcert?

Anonymkode: e93d6...c91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man har to små Cert , må man da takke nei til om man får Cert en gang til på de utstillingene ikke NKK arrangerer men kun takke ja om det er NKK storcert?

Skrevet

Det er kun stor-cert på internasjonale utstillinger. Du kan ha så mange små-cert du vil.

Skrevet

Det står ikke storcert på alle NKK utstillingene på oversikten. Er det kun noen av NKK sine utstillinger som man kan få storcert? Eller er det alle NKK sine utstillinger man får storcert?

Skrevet
35 minutter siden, Lauv skrev:

Det er kun stor-cert på internasjonale utstillinger. Du kan ha så mange små-cert du vil.

Men da må man vell gi fra seg det lille certet til nestemann?

Skrevet

Hunden min har to små cert fra før av og i morgen skal vi på utstilling og det er ikke NKK sin. Hvis han da får tilbud om cert så må må man vel gi det til nestemann?

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hunden min har to små cert fra før av og i morgen skal vi på utstilling og det er ikke NKK sin. Hvis han da får tilbud om cert så må må man vel gi det til nestemann?

Nei, det må du ikke.

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det står ikke storcert på alle NKK utstillingene på oversikten. Er det kun noen av NKK sine utstillinger som man kan få storcert? Eller er det alle NKK sine utstillinger man får storcert?

Det er NKKs internasjonale utstillinger man kan få stor-cert på. I tillegg kan man få dem på noen raseklubbutstillinger.

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men da må man vell gi fra seg det lille certet til nestemann?

Nope.

Det er forresten vedtatt nye regler ang championat nå, stor-certet skal bort, men jeg vet ikke om de trådt i kraft enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...