AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #1 Skrevet 27. oktober 2018 Partneren min vil at jeg har sex med andre, men begynner å tenke på at dette kanskje ikke er sundt og redd for å få ordentlige følelser for disse. Begynte litt som spenning fordi jeg var ganske erfaren og h*n syntes det var spennende å høre om alle de "slutty" erfaringene mine. Anonymkode: 7e213...6e5 1
911 Skrevet 28. oktober 2018 #2 Skrevet 28. oktober 2018 Nokså vanlig fetish for menn ser det ut som. Tror det er lurt å utøve dette et sted man er litt ukjent slik at man ikke risikerer å treffe på hverandre igjen. Dermed er sjansen liten for å bli for opphengt/forelsket i den andre parten. Skulle gjerne hatt en "hotwife", men tør ikke foreslå dette for min vakre kone. Hun får stadig henvendelser, både irl og på fb. 3
Stag Skrevet 7. desember 2018 #3 Skrevet 7. desember 2018 På 28.10.2018 den 11.00, 911 skrev: Nokså vanlig fetish for menn ser det ut som. Tror det er lurt å utøve dette et sted man er litt ukjent slik at man ikke risikerer å treffe på hverandre igjen. Dermed er sjansen liten for å bli for opphengt/forelsket i den andre parten. Skulle gjerne hatt en "hotwife", men tør ikke foreslå dette for min vakre kone. Hun får stadig henvendelser, både irl og på fb. Ta steget👍🏻 Jeg har jobbet med min «Hotwife/Vixen» ang dette, men det er et stykke igjen.. 2
Gjest Paramount Skrevet 7. desember 2018 #4 Skrevet 7. desember 2018 (endret) Tenk dere nøye om i hvert fall, kanskje er det pirrende nok bare å tenke på det. Endret 7. desember 2018 av Paramount
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #5 Skrevet 7. desember 2018 Vi gjør det rett som det er, funker flott for oss, men det er klart man må være obs på det man holder på med. Vi har vært sammen i 12 år og gift i 6. Anonymkode: 1a569...6b3 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #6 Skrevet 7. desember 2018 Ikke redd for kjønnsvorter, herpes, gonore ect da nei. Det er økning i livmorhalskreft. Dette skyldes all ligginga rundt. Slutt med det!! Anonymkode: 5f1b4...912 3
Master1 Skrevet 7. desember 2018 #7 Skrevet 7. desember 2018 (endret) Da skal / bør dere være veldig veldig trygge på deres forhold... Endret 7. desember 2018 av Master1 1
Stag Skrevet 8. desember 2018 #8 Skrevet 8. desember 2018 På 7.12.2018 den 19.09, AnonymBruker skrev: Vi gjør det rett som det er, funker flott for oss, men det er klart man må være obs på det man holder på med. Vi har vært sammen i 12 år og gift i 6. Anonymkode: 1a569...6b3 Heldig dere er😀 Skulle ønske kona var litt mer aktiv på det området...
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #9 Skrevet 9. desember 2018 Min mann snakket mye om dette, og jeg tok han på ordet. Han ble sjalu, og det ble dårlig stemning. Da løy jeg å sa at vi ikke hadde sex men bare rotet, som han ikke trodde på og alt er bare ekkelt nå, jeg føler meg utro og slem selv om han ønsket dette over flere år. Tror det er en fantasi som kan slå ut feil, vær forsiktig.. Anonymkode: 841d6...009 3
Master1 Skrevet 9. desember 2018 #10 Skrevet 9. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min mann snakket mye om dette, og jeg tok han på ordet. Han ble sjalu, og det ble dårlig stemning. Da løy jeg å sa at vi ikke hadde sex men bare rotet, som han ikke trodde på og alt er bare ekkelt nå, jeg føler meg utro og slem selv om han ønsket dette over flere år. Tror det er en fantasi som kan slå ut feil, vær forsiktig.. Anonymkode: 841d6...009 Det tror jeg det er flere menn som ønsker..... Helt til det skjer ...for da blir det sjalusi og dårlig stemning så en må være 110 % sikker og veldig trygg på forholdet - 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #11 Skrevet 9. desember 2018 Jeg kan fantasere om trekant med min kjære, uten at jeg tror det ville føltes riktig etterpå. Favorittfanrasien min er sex i en heis, men jeg skal aldri ha sex i en heis. Virkeligheten ville aldri klart å leve opp til den fantasien, Anonymkode: 4b576...c99
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #12 Skrevet 9. desember 2018 1 hour ago, Master1 said: Det tror jeg det er flere menn som ønsker..... Helt til det skjer ...for da blir det sjalusi og dårlig stemning så en må være 110 % sikker og veldig trygg på forholdet - Ja. Han sa han var 100% usjalu og ikke kunne klare å brydd seg emosjonelt, fordi det var tennende. Og jeg føler meg nå som en skamfull og dårlig person som, som er urettferdig siden jeg aldri hadde gjort det uten hans tillatelse. Men men, leksa lært! Anonymkode: 841d6...009
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #13 Skrevet 9. desember 2018 Dama mi har hatt sex med ganske mange andre menn. Ble veldig sjalu i starten, men etter hvert gikk det bedre. Vi ble alltid enig om at når hun har hatt sex med andre så får jeg alltid belønning når hun kommer hjem, så da har jeg noe å glede meg til når hun kommer nypult hjem.😋 Hun har noen faste hun møter men er bare en av de som hun ligger med uten kondom. Som regel er hun veldig våt enda når hun kommer hjem så da får jeg kose jeg også.🙂 Anonymkode: 7e213...6e5
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #14 Skrevet 9. desember 2018 Selvsagt er det ikke sunt. Både du og han blir unødig utsatt for smitte. Kjønnsvorter smitter f.eks som faen selv med kondom. Anonymkode: 8c1f5...4e0
Master1 Skrevet 9. desember 2018 #15 Skrevet 9. desember 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja. Han sa han var 100% usjalu og ikke kunne klare å brydd seg emosjonelt, fordi det var tennende. Og jeg føler meg nå som en skamfull og dårlig person som, som er urettferdig siden jeg aldri hadde gjort det uten hans tillatelse. Men men, leksa lært! Anonymkode: 841d6...009 Dere er begge en erfaring rikere håper dere har det deilig sammen
herzeleid Skrevet 9. desember 2018 #16 Skrevet 9. desember 2018 Jeg tror nok at det for de aller, aller fleste vil være veldig usunt og skadelig. For noen få, kan det sikkert være en kjempeopplevelse og sunt for forholdet, men jeg tror disse er i ekstremt mindretall. Så om dere tar steget så vær nå i alle fall helt sikre på at dere tilhører dette mindretallet.
Cuckold Skrevet 10. desember 2018 #17 Skrevet 10. desember 2018 On 10/28/2018 at 12:01 AM, AnonymBruker said: Partneren min vil at jeg har sex med andre, men begynner å tenke på at dette kanskje ikke er sundt og redd for å få ordentlige følelser for disse. Begynte litt som spenning fordi jeg var ganske erfaren og h*n syntes det var spennende å høre om alle de "slutty" erfaringene mine. Anonymkode: 7e213...6e5 On 12/9/2018 at 3:16 PM, AnonymBruker said: Dama mi har hatt sex med ganske mange andre menn. Ble veldig sjalu i starten, men etter hvert gikk det bedre. Vi ble alltid enig om at når hun har hatt sex med andre så får jeg alltid belønning når hun kommer hjem, så da har jeg noe å glede meg til når hun kommer nypult hjem.😋 Hun har noen faste hun møter men er bare en av de som hun ligger med uten kondom. Som regel er hun veldig våt enda når hun kommer hjem så da får jeg kose jeg også.🙂 Anonymkode: 7e213...6e5 Synes det ser ut til å være samme avsender her? Kan selvsagt likevel svare på hovedinnlegget. Jeg tror ikke det er usunt hvis dette er noe begge parter virkelig ønsker og tenner på, så lenge denne skjeve livsstilen er det ultimate kick og ikke noe en av partene bare finner seg i for å føye den andre eller fordi man er litt på let. Man kan selvsagt aldri gardere seg mot følelser, men vi mennesker har en vilje som vi kan ta i bruk også på området kjærlighetsforhold. Det betyr at vi ikke er viljeløse slaver av vår egen forelskelse dømt til å flakke hvileløst fra den ene til den andre alt etter hvem forelskelsens flyktige kompassnål for øyeblikket peker mot. Viljen er undervurdert når det gjelder å holde fast på kjærligheten, og er viljen der kan man nok holde sammen et helt liv selv om man underveis har forelsket seg mange titalls ganger. Det gjelder også mennesker som lever i cuckold-forhold. 2
Vox_populi Skrevet 10. desember 2018 #18 Skrevet 10. desember 2018 Det stemmer, da går forholdet ofte sundt.
Chantielle Skrevet 10. desember 2018 #19 Skrevet 10. desember 2018 (endret) . Endret 9. april 2019 av Nettvenn 1
Master1 Skrevet 10. desember 2018 #20 Skrevet 10. desember 2018 2 minutter siden, Nettvenn skrev: Spennende som en fantasi,men som andre sier her,man må være veldig sikre på hverandre før man går til det steget. Det kan være stor forskjell på teori og praksis. Ja dessverre for mange burde ha det bare som en fantasi 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå