Clinton Skrevet 27. oktober 2018 #1 Skrevet 27. oktober 2018 (endret) Er det noen her som er JW som vet noe om hvordan det er å få ett barn utenfor ekteskapet? Vil det gå utover barna hans, xn eller svigerforeldre. Hvordan vil de stille seg til en slik situasjon? Jeg lurer på hva jeg skal gjøre og hvordan jeg skal prøve å forholde meg til ting fremover. Jeg vet ikke lengre hva som er sant, hva han sier for å gi meg dårlig samvittiget eller ikke. Jeg har selv aldri møtt noen før som er JW. Hadde vært fint med litt info? Endret 6. november 2018 av Clinton
absinthia Skrevet 27. oktober 2018 #8 Skrevet 27. oktober 2018 (endret) Denne mannen hadde vært en superdust, selv uten at han var med i Jehovas vitner. Kjør ditt løp og ikke tenk på ham. Et forhold med en mann som lyver og bedrar såpass mye er ikke noe å samle på og du kommer til å få det bedre om du legger opp livet, uten å gjøre noe spesielt for at han skal være tilstede i det for barnet. Han må selvfølgelig betale bidrag, men så får du se om han stiller opp for barnet, når barnet kommer. Ikke før opp faren som ukjent. Endret 27. oktober 2018 av absinthia 26
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #9 Skrevet 27. oktober 2018 Hørt om avsnitt eller?? Anonymkode: f8dec...6ae 1
Gjest Sansol Skrevet 27. oktober 2018 #10 Skrevet 27. oktober 2018 Fjooo..... Fyren oppfører seg dust. Gang på gang. Og du oppfører deg som ei dørmatte, som gang på gang går tilbake. Årsaken til at han oppfører seg dust kan man jo spekulere i, men det er egentlig uvesentlig. Spar deg selv tankekaos og ustabilitet ved å fjerne deg helt fra fyren.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #11 Skrevet 27. oktober 2018 For en hykler. Han og hans familie høres ikke ut som et bra miljø for et barn å ha kontakt med. Ustabilitet, løgner, rusmisbruk. De er ikke noe tap, du kjenner dem nå. At du har maktet å gå gjennom en årelang relasjon med den umodne fjotten er utrolig. Tørk tårene, og forestill deg et liv uten den støyen som han bringer inn i livet ditt. Spedbarnstiden er en magisk tid du ikke får igjen. Steng han ute fra den. Bestem deg for at nå skal du kose deg med barnet ditt, og da inviterer du ikke trøbbel inn. Hvis besteforeldre etc kan bidra med noe positivt for barnet ditt, la gå, men hvis ikke: husk at dere klarer dere uansett. Anonymkode: c72cf...1a2 5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #12 Skrevet 27. oktober 2018 ....høres ikke ut som Jehovas vitne....... Forbud: Blodoverføring Å utføre symbolske handlinger som kan assosieres med hedenskap eller åndelig utroskap, for eksempel feiring av fødselsdag, jule- og påskefeiring og hilsing med flagg Å eie gjenstander som symboliserer et hedensk opphav eller en falsk religion Deltagelse i krigsindustri Deltagelse i ulike patriotiske, militærlignende og kirketilknyttede virksomheter. Bønn til andre enn Jehova Samleie utenom ekteskap Masturbasjon Abort Røyking Overdreven bruk av alkohol Gambling, tipping, lotteri, osv Deltagelse i politisk arbeid Militærtjeneste Kritisere Selskapet Vakttårnet var det jeg fant etter et lite googlesøk..... Anonymkode: 6a592...fcb 10
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #13 Skrevet 27. oktober 2018 Kunne noen kommet med kortversjonen? Dette ble for mye her Anonymkode: 6b581...ded 1
Gjest theTitanic Skrevet 27. oktober 2018 #14 Skrevet 27. oktober 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: ....høres ikke ut som Jehovas vitne....... Forbud: Blodoverføring Å utføre symbolske handlinger som kan assosieres med hedenskap eller åndelig utroskap, for eksempel feiring av fødselsdag, jule- og påskefeiring og hilsing med flagg Å eie gjenstander som symboliserer et hedensk opphav eller en falsk religion Deltagelse i krigsindustri Deltagelse i ulike patriotiske, militærlignende og kirketilknyttede virksomheter. Bønn til andre enn Jehova Samleie utenom ekteskap Masturbasjon Abort Røyking Overdreven bruk av alkohol Gambling, tipping, lotteri, osv Deltagelse i politisk arbeid Militærtjeneste Kritisere Selskapet Vakttårnet var det jeg fant etter et lite googlesøk..... Anonymkode: 6a592...fcb Hohohoho. Masturbasjon forbudt.... tenker det forbudet blir brutt av hver eneste en i sekten. Det er som all annen religion: de flagger med sine moralske prinsipper men er ikke i stand til å holde dem.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #15 Skrevet 27. oktober 2018 Akkurat nå, theTitanic skrev: Hohohoho. Masturbasjon forbudt.... tenker det forbudet blir brutt av hver eneste en i sekten. Det er som all annen religion: de flagger med sine moralske prinsipper men er ikke i stand til å holde dem. Tenker kanskje det er mer villedende enn veiledende.....de forbudene.... Anonymkode: 6a592...fcb 1
Clinton Skrevet 27. oktober 2018 Forfatter #16 Skrevet 27. oktober 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kunne noen kommet med kortversjonen? Dette ble for mye her Anonymkode: 6b581...ded Er det noen her som er JW som vet noe om hvordan det er å få ett barn utenfor ekteskapet? Vil det gå utover barna hans, xn eller svigerforeldre. Hvordan vil de stille seg til en slik situasjon? Jeg lurer på hva jeg skal gjøre og hvordan jeg skal prøve å forholde meg til ting fremover. Jeg vet ikke lengre hva som er sant, hva han sier for å gi meg dårlig samvittiget eller ikke. Jeg har selv aldri møtt noen før som er JW. Hadde vært fint med litt info? Det er selvsagt mange flere detaljer her - men dette er "sakens kjerne i korte trekk."
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #17 Skrevet 27. oktober 2018 Meg bekjent så oppfordres JWer å oppsøke vennskap med likesinnede. De oppfordres også sterkt å finne sin ektefelle innefor menigheten. Videre er det lite akseptabelt å feste slik du beskriver, og det er ikke lov å ha sex før man gifter seg. Jeg vil tro mange slike restriksjoner der man egentlig vil en ting, men troen holder en tilbake, kan gi masse samfvittighetsgnaging. Han har nok vært glad i deg, og sikkert ment mye, men dette blir nok bare for vanskelig. En ting er å ha et seksuelt forhold til deg, som ingen vet, og som ikke synes, men nå når du er gravid så blir synden synlig. I tillegg har han nok mange tanker om dette med utstøtelse fra menigheten og da familien, samt dette med harmageddon. Er ganske store ting å forholde seg til. Vil tro denne mannen ikke har det så godt med seg selv og sliter mye, og istedet fester det bort og er useriøs overfor deg. Sånn du beskriver han så virker han som et veldig useriøst Jehovas vitne akkurat nå. Vet ikke om dette gav deg noe svar TS... Hvis det å forholde deg til han bare gir deg mange tårer og søvnløse netter, så vil jeg tro det vil være lurt av deg og tenke bare på deg og den lille, for da vet du hva du har. Det kan hende ting går seg til etterhvert. Jeg er selv alenemor, på fulltid, det er veldig forusigbart enn med en far som kommer og går, og det gir meg full fokus på den lille. Anonymkode: 4bc18...167 3
Mystic woman Skrevet 27. oktober 2018 #18 Skrevet 27. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er JW? Anonymkode: 3ae3a...35c Det er engelsk forkortelse for Jehovah's Witnesses
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #19 Skrevet 27. oktober 2018 Vær klar over at DU bryter loven om du fører han opp som ukjent far. Ellers bør du seriøst bare få den idioten ut av livet ditt. Jeg skjønner ikke hvordan noen kan være så blind som deg: det her handler jo ikke om at han er Jehovas Vitne?? Han er et jævla rasshøl, langt pokker inn i det psykopatiske.. Anonymkode: 120e1...321 8
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #20 Skrevet 28. oktober 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Vær klar over at DU bryter loven om du fører han opp som ukjent far. Ellers bør du seriøst bare få den idioten ut av livet ditt. Jeg skjønner ikke hvordan noen kan være så blind som deg: det her handler jo ikke om at han er Jehovas Vitne?? Han er et jævla rasshøl, langt pokker inn i det psykopatiske.. Anonymkode: 120e1...321 Dette! Anonymkode: 31815...cc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå