Gå til innhold

Folk som leter etter feil og kun åpner munnen når det vil kritisere deg for noe..

Anbefalte innlegg

Skrevet

De kan også finne på rette på ting du gjør, eller finne måter å synes synd på barna dine på(hvor de gjerne ønsker å så tvil om din mors evne)..

Hva er det med slike personer, og hvorfor gjør de dette mot enkelte?

Anonymkode: 154c5...db4

Videoannonse
Annonse
Gjest Billy_Bulldog
Skrevet

De har det ikke bra med seg selv. 

Skrevet

Noen har et veldig behov for å være bedre og viktigere enn andre, og tror de virker mye flinkere i ting hvis de sier hva andre må gjøre bedre. Når man gjør noe bra så sier de ikke noe. 

Og så er det folk som ALLTID finner noe. De kan si at det er ting du gjør bra, men de har ALLTID sett noe du kunne gjort annerledes eller bedre. Det er ikke vits i å prøve å ta seg sammen en gang og gjøre det bedre, for slike personer vil ALLTID si hva du kan gjøre bedre. 

Anonymkode: 5a653...d01

Skrevet

Det tar aldri stopp. Det finnes de som behøver å trykke ned andre. Hvis man distanserer seg, sjarmerer de seg tilbake ved å være hyggelig for så å rakke ned på deg om igjen, om igjen og om igjen.

Anonymkode: 14105...16a

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tar aldri stopp. Det finnes de som behøver å trykke ned andre. Hvis man distanserer seg, sjarmerer de seg tilbake ved å være hyggelig for så å rakke ned på deg om igjen, om igjen og om igjen.

Har de en form for forstyrrelse? Jeg har bare ikke dette behovet, og ønsker bare fred og hygge rundt meg. Er så rart at enkelte har et sterkt behov for å lage bølger...

Skrevet

Jeg har nylig begynt å administrere firmaets konti i sosiale medier der jeg har begynt å jobbe. Og jeg har innsett hvor mye folk egentlig sliter med. Terskelen for å si noe på nett er langt lavere enn den er for å si noe ansikt til ansikt.

Jeg legger ut innlegg på jobbens Facebook-side - det er ganske nøytrale og snille greier, men tror du ikke det er folk som kommer med noe dritt i kommentarfeltet titt og ofte. Noen ganger lurer jeg på hvordan i helvete de kan klare å finne noe kritikkverdig. 

Så ja, noen mennesker er simpelthen i denne kategorien. Jeg prøver å ikke la det gå inn på meg, og tenke at det tross alt er synd på mennesker som må leve med en dønn negativ innstilling.

Anonymkode: c229b...88c

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har de en form for forstyrrelse? Jeg har bare ikke dette behovet, og ønsker bare fred og hygge rundt meg. Er så rart at enkelte har et sterkt behov for å lage bølger...

Det må nok være en personlighetsforstyrrelse ja. Folk flest har jo ikke behov for det. Men det finnes de som har behov, selvopplevd. Unner ingen å bli bundet i et sånt nett.

Skrevet

Jeg har ett par familie-medlemmer som eier en hund sammen. Men det er stort sett bare en av dem som sørger for å gi hunden nok mosjon, og som fikser hundemat. Den andre personen gjør som regel ikke annet enn å klage over at denne hunden får alt for lite tur, eller altfor mye tur. Han blir aldri fornøyd med lengden på turene de går - men hun gidder heller ikke å gå tur med hunden selv, og sørge for at den får det hun mener er akkurat passe mye mosjon hver dag.  

Anonymkode: 1782b...7aa

Skrevet

Har aldri vært usikker på meg selv før jeg fikk denne ene venninnen som kritiserte forskjellige ting med meg, når jeg virkelig tenker meg om så forstår jeg hennes synspunkt, som at buksene mine folder seg nederst fordi jeg har korte ben, hvorfor er jeg ikke så veldig tynn når jeg spiser så lite.

Når hun roser noe ved meg er det alltid en baktanke, som det peneste ved ansiktet mitt er mine naturlig pene øyenbryn, hendene mine er babyhender osv. 

Hun er ellers veldig grei 

Anonymkode: 90cfe...d02

Skrevet

Det er noen som har behov for å sitte på sin høye hest og se ned på andre, dessverre. Det er alltid noen slike overalt.

Anonymkode: 1e90e...0b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...