magolia Skrevet 23. mars 2005 #1 Skrevet 23. mars 2005 Denne siden er genial! Selv har jeg bare rukket å lage eplekaken med rømme, men det er mange oppskrifter jeg har lyst til å prøve Noen flere som har laget noen av kakene fra denne siden? Evt. noen å anbefale?
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2005 #2 Skrevet 23. mars 2005 Enig. Dette nettstedet er riktig flott. Rett før jeg gikk inn hit idag søkte jeg på eple der fordi jeg *trommevirler* skal lage eplekake senere idag Det største problemer er faktisk å velge hvilken type jeg skal prøve meg på. Har planer om en marsipankake senere i påsken og det er nok av inspirasjon for dette også der.
magolia Skrevet 23. mars 2005 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2005 Eplekaken med rømme er iallefall veldig god og holdbar. Faktisk nesten bedre dagen etter jeg lagde den :-)
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2005 #4 Skrevet 23. mars 2005 hvilken av eplekakene er det du mener? ser at det er flere der m rømmefyll:)
tøydukke Anna Skrevet 24. mars 2005 #5 Skrevet 24. mars 2005 Troika-kaken er absolutt å anbefale!!! Nam, nam!!!
magolia Skrevet 25. mars 2005 Forfatter #6 Skrevet 25. mars 2005 hvilken av eplekakene er det du mener? ser at det er flere der m rømmefyll:) "Eplekake med rømme". Beskrevet som "verdens beste eplekake" av bakemester Kristine
Mona Skrevet 27. mars 2005 #7 Skrevet 27. mars 2005 Siden er genial! Men jeg har bare laget Brownies med firkløver. De var gode, men jeg hadde i grunnen håpet de var ennå bedre..
Junebug Skrevet 27. mars 2005 #9 Skrevet 27. mars 2005 Jeg liker også denne siden veldig godt. Har selv laget vaniljekaken som ble kjempe god. Jeg har lyst til å lage flere kaker fra denne siden.
Gjest En annen gjest Skrevet 27. mars 2005 #10 Skrevet 27. mars 2005 Skjekk ut brownies-oppskriftene da!
Texas Skrevet 7. april 2005 #11 Skrevet 7. april 2005 Min faviorittside for tiden Laget sist langpannekake : Firkløverkake m/ rømme! Den var veldig god!!!
Lia Skrevet 8. april 2005 #13 Skrevet 8. april 2005 Livsfarlig! :o Ble sittende å glo på denne siden i går ettermiddag før jeg gikk fra jobb - og ble jo bare helt vanvittig godtesyk! Heretter er alle problemer løst med tanke på hva man skal bake til selskap, iallefall!
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2005 #14 Skrevet 8. april 2005 Jeg laget "Gammeldags eplekake" for noen dager siden. Nam. Lurer litt på om jeg skal prøve meg på den nye hvetekransen som ble lagt ut i går. Hjelp. Nå er det noe nytt der igjen: "Rødmende kokostopper". Lurer litt på hva hun gjør med alle kakene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå