AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #1 Skrevet 27. oktober 2018 Hva smaker egentlig Coca cola med sukker? Har aldri funnet ut hva jeg synes den smaker. Hva synes dere den smaker? Anonymkode: 00c20...cbc
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #6 Skrevet 27. oktober 2018 1 minutt siden, Wilma89 skrev: Cola🙈🤪 Ja smaker cola men skal jo ligsom være en annen smak i den. Flere mener det smaker karamell men det synes ikke jeg Anonymkode: 00c20...cbc
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #7 Skrevet 27. oktober 2018 2 minutter siden, Zemira skrev: Cola smaker Cola. Cola er ikke egen smak, mange mener karamell men det synes ikke jeg Anonymkode: 00c20...cbc
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #8 Skrevet 27. oktober 2018 1 minutt siden, NancyDrew skrev: Fanta Fanta er lett, det er appelsin. Men cola er umulig å si hva smaker Anonymkode: 00c20...cbc
NancyDrew Skrevet 27. oktober 2018 #9 Skrevet 27. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fanta er lett, det er appelsin. Men cola er umulig å si hva smaker Anonymkode: 00c20...cbc Det var ei litta spøk. Men når vi først er her; mener noen at cola smaker karamell? 2
solmåneogstjerner Skrevet 27. oktober 2018 #10 Skrevet 27. oktober 2018 Akkurat nå, NancyDrew skrev: Det var ei litta spøk. Men når vi først er her; mener noen at cola smaker karamell? Nei. Det smaker sukker med cola. Jeg synes ikke akkurat fanta smaker appelsin da...
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #11 Skrevet 27. oktober 2018 Akkurat nå, NancyDrew skrev: Det var ei litta spøk. Men når vi først er her; mener noen at cola smaker karamell? Ja jeg forsto selvsagt at du skøyet om det, men svarte bare med ligsom hvor lett det er med å beskrive hva den smaker kontra cola 😉 Anonymkode: 00c20...cbc
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #12 Skrevet 27. oktober 2018 2 minutter siden, NancyDrew skrev: Det var ei litta spøk. Men når vi først er her; mener noen at cola smaker karamell? Har hørt fra mange at de synes cola smaker karamell, kan ikke forstå det selv Anonymkode: 00c20...cbc
NancyDrew Skrevet 27. oktober 2018 #13 Skrevet 27. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg forsto selvsagt at du skøyet om det, men svarte bare med ligsom hvor lett det er med å beskrive hva den smaker kontra cola 😉 Anonymkode: 00c20...cbc Ser den! 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har hørt fra mange at de synes cola smaker karamell, kan ikke forstå det selv Anonymkode: 00c20...cbc Aldri hørt det før. Skal det være en annen smak i den altså?
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #14 Skrevet 27. oktober 2018 Tok et lite google søk Cola er en kullsyreholdig drikk, vanligvis med brunsvart farge som blant annet inneholder koffein. Smaken på denne brusen er også ofte en blanding av vanilje, kanel og sitrusfrukter. Navnet kommer fra kolanøtten, som var den originale koffeinkilden i cola. Anonymkode: 97bc3...42d
Gjest Klomf Skrevet 27. oktober 2018 #15 Skrevet 27. oktober 2018 (Ser personen over meg var raskere, men poster likevel) Wikipedia sier smaksingrediensene i cola er citrus-oljer fram appelsin, lime og sitronskall, kanel, vanilje, og en syre som smakstilsetning. Ulike varianter av cola kan ha ulike stoffer i for ekstra smak, som krydder som muskat eller koriander. Men hovedingrediensene de fleste gjenkjenner som "cola-smaken" er citrus, vanilje og kanel. I tillegg kommer jo søtning som, fruktosesirup, sukker, eller i lett-variantene; stevia, aspartam etc.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #16 Skrevet 27. oktober 2018 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tok et lite google søk Cola er en kullsyreholdig drikk, vanligvis med brunsvart farge som blant annet inneholder koffein. Smaken på denne brusen er også ofte en blanding av vanilje, kanel og sitrusfrukter. Navnet kommer fra kolanøtten, som var den originale koffeinkilden i cola. Anonymkode: 97bc3...42d Nei Anonymkode: d5a28...f66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå