AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #1 Skrevet 27. oktober 2018 Den burde jo det siden dette er siste dag, men er det noe sjanse for at den egentlig har gått litt ut allikevel? Normalt har jeg mellom 1,5 og 4 grader i kjøleskapet, tror det aldri er over 4 i alle fall. Anonymkode: aabf1...2f3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #2 Skrevet 27. oktober 2018 Den er helt sikkert fin, lukt litt på den og se, men jeg er helt sikker på at dette går fint. Jeg gjør dette ofte. Anonymkode: 693fc...9a8 1
TeamWP Skrevet 27. oktober 2018 #3 Skrevet 27. oktober 2018 Det kan den helt sikkert. De er vel merket med siste forbruksdag,ikke best før? Men det beste er vel å lukte på den? Lukter kanskje litt "promp" med samme du åpner,men om den er dårlig lukter det litt surt... 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #4 Skrevet 27. oktober 2018 Alltid lukt på. Nesen er ditt beste verktøy kanskje ikke akkurat en god ide å smake på rå kylling, men i mange tilfeller (toghurt, melk...) alltid og smak på før man kaster. Lukter kyllingen fælt, da er dne ikke spiselig. Lukter den kylling, ja da er den nok god Anonymkode: 5f303...c9a 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #5 Skrevet 27. oktober 2018 Jeg bruker gå etter lukt hva gjelder kjøtt og fisk. Da vet du om bakteriene har satt seg eller ikke. Anonymkode: 346e0...871 1
Million Skrevet 27. oktober 2018 #6 Skrevet 27. oktober 2018 Den hadde jeg brukt. Stek det godt. Husk at kyllingkjøtt pakkes i tett emballasje med en spesiell gass, og lukter ofte vondt med en gang den åpnes. La det lufte seg og dunste vekk gassen først, så kan du lukte på selve kjøttet. Det burde være innenfor med dato i dag påstemplet. 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #7 Skrevet 27. oktober 2018 Lukt på den et minutt etter at du har åpnet den. Dårlig kylling lukter fy og faen. Anonymkode: 4d8e0...d2c 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #8 Skrevet 27. oktober 2018 Nå har jeg latt det stå åpen i 1+ minutt og det lukter ingen verdens ting. Først luktet det litt "promp" som noen skrev det, men det gikk raskt vekk. Så da skal jeg steke den nå! Tusen takk for svarene alle sammen! Anonymkode: aabf1...2f3 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå