Gjest callecanon Skrevet 23. mars 2005 #1 Del Skrevet 23. mars 2005 Hva er det som skjer, idag tidelig våknet jeg opp med en merkelig følelse der bak. Aldri kjent noe lignende. Akkurat i endetarmsåpningen er det en liten kul som gjør f...s så vondt. Er dette hemorider mon tro? Kansje dumt spørsmål, men jeg har aldri i hele mitt 35 år lange liv kjent noe sånt før... Hva gjør jeg? Hvorfor får jeg det?Og enda viktigere HVORDAN FÅR JEG TINGEN BORT? :veldigsur: Kan noen der ute gi meg noen gode råd? På forhånd takker og bukker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 23. mars 2005 #2 Del Skrevet 23. mars 2005 Et ord: fastlege. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest callecanon Skrevet 23. mars 2005 #3 Del Skrevet 23. mars 2005 Hey hey, fastlege er jeg hos årlig både for sjekk av det ene og det andre. Trodde noen kunne komme med ett godt råd jeg. Fleiper ikke. Har aldri hatt noe sånt før. Skal absolutt ikke komme inn her å forvare meg, men jeg er frisk som en fisk ellers, bortsett fra denne tingen. Tolk meg som du vil, spurte bare etter råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2005 #4 Del Skrevet 23. mars 2005 Du får kjøpt Scheriproct rektalsalve på apoteket som du smører på, det hjelper, i løpet av noen dager pleier de å være borte hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 23. mars 2005 #5 Del Skrevet 23. mars 2005 Hey hey' date=' fastlege er jeg hos årlig både for sjekk av det ene og det andre. Trodde noen kunne komme med ett godt råd jeg. Fleiper ikke. Har aldri hatt noe sånt før. Skal absolutt ikke komme inn her å forvare meg, men jeg er frisk som en fisk ellers, bortsett fra denne tingen. Tolk meg som du vil, spurte bare etter råd.[/quote'] Og jeg gav deg det rådet jeg kunne gi deg. En fastlege kan stille en diagnose (siden du lurte på hva det var) litt bedre enn noen av oss på et forum kan. For alt vi vet kan dette være en drøy kvise på et veldig ømfintlig sted. Hvis det trengs kan en fastlege også skrive ut midler på resept som hjelper deg med slike plager. Trodde virkelig ikke jeg behøvde å forklare slike innlysende ting, men nå er de iallefall forklart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest callecanon Skrevet 23. mars 2005 #6 Del Skrevet 23. mars 2005 Jeg takker for rådet, skal nok direkte på apoteket jeg nå. Håper den hjelper litt på smerten, veldig uvant følelse å ha smerter der bak. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2005 #7 Del Skrevet 23. mars 2005 Hei superlammet, det er jo mulig att det er en kvise ja, det kan jo være alt mulig rart egentlig. Men jeg antok att det var det siden jeg har hatt KVISE på rompa før og hvet hvordan den føles. Men men.... Takk for den innlysende forklaringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå