Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det ikke lenge før jeg trenger både nye kremer, rens og skrubb. Og foreløpig har jeg enda ikke funnet noe som funker skikkelig bra på min vanskelige hud. Jeg blir tørr og stram i huden, klør fort, blir fort oljete og har endel kviser på kjeve/hakeområdet. 

Mer ganske fornøyd med skrubben fra Babor, og vurderer derfor å kjøpe alt det andre fra Babor også, men så har jeg litt lyst til å prøve de grønne produktene fra Cosmica. 

Har dere noen erfaringer? 

Prisene er jo vidt forskjellige, men av erfaring har jeg lært at det dyreste ikke alltid funker best!

Anonymkode: cf02f...600

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd en ansiktskrem fra cosmica, den ble nedgradert til håndkrem for å si det sånn. Gjorde null for meg. 

Skrevet

Jeg liker babor godt. Men hva med å koste på deg en time hos hudpleier og få råd der? Siden du alt vurderer babor, som er nokså kostbart. 

Anonymkode: c6921...64e

Skrevet

Babor synes jeg var et bra merke for min blandingshud som ofte blir mer tørr i vinterhalvåret.Hy-oil rensen likte jeg spesielt godt.Den tørket ikke ut huden,renset godt og ga ikke oljete og uren hud.

Cosmica har jeg mer blandet erfaring med. Synes rensen ikke fjerner sminke bra nok, og kremene gjorde ikke så mye for huden min.Men ser de har fått noen nye produkter nå som kanskje er bedre. Blant annet den hudoljen.Du kan jo evt be om Cosmica-prøver på apoteket før du kjøper? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...