Gjest Gjesta Skrevet 23. mars 2005 #1 Skrevet 23. mars 2005 Hva betyr dette? I flere dager har denne meldingen stått nederst på siden når jeg er inne på Kvinneguiden. Er det noe galt med min pc da, eller er det nettstedet som ikke fungerer som det skal? K
Robban43 Skrevet 23. mars 2005 #2 Skrevet 23. mars 2005 Kan være så mangt. Brannmur, innstillinger i nettleser, router hvis du bruker det. Bruker du internett explorer som nettleser anbefaler jeg deg å prøve Firefox, Morzilla eller en annen nettleser for å se om samme problemet oppstår. Selv bruker jeg Firefox og er meget godt fornøyd, veldig lik IE men enklere. http://www.firefox.no/
Gjest Gjesta Skrevet 23. mars 2005 #3 Skrevet 23. mars 2005 Jeg merker ingenting forskjell på hvordan siden fungerer - og det gjelder altså bare for sidene til Kg. Jeg har ikke gjort noen nye innstillinger/forandringer i brannmur etc, så da er det vel kanskje ikke det heller... Takker for tipset ang. nettleser, men jeg er fornøyd med den jeg har, jeg. K
morten Skrevet 23. mars 2005 #4 Skrevet 23. mars 2005 Hoppsann! Ofte kan dette være feil i javascriptet. For eksempel kan siden benytte seg av en javascript-funksjon som ikke er definert i js-filen eller i javascript-tagene på siden. Javascriptfeil gjør stort sett bare at funksjonaliten blir litt mindre fancy. (enkelte sider funker ikke i det hele tatt uten javascript..men SÅ mange feil er det sjelden i javascriptet...de som lager sidene tester jo litt mener jeg) Du kan dobbeltklikke det advarselikonet som kommer opp nederst i venstre hjørnet så får du se hva som er "galt". Kopier ut og lim inn her i forumet, hvis du vil ha nærmere beskrivelse...noen spesielle sider du sikter til?
Gry Skrevet 23. mars 2005 #5 Skrevet 23. mars 2005 Vi sliter litt med en ny kode for Gallupstatistikk. Blir rettet så fort vi finner ut av det, i mellomtiden må dere leve med den lille feilmeldingen i IE.
morten Skrevet 23. mars 2005 #6 Skrevet 23. mars 2005 Så først nå at det var KG du snakket om. Her er problemet osm jeg sa...js-filen definerer ikke en funksjon som siden benytter: geTMqs (husker ikke om javascript er case-sensitivt jeg, men isåfall er kanskje problemet at det er stor T i metodekallet i siden, mens det sikkert er liten T i js-filen...) I tillegg er det noe syntaksfeil i øverste kodelinje i js-filen...
Gjest Gjesta Skrevet 23. mars 2005 #7 Skrevet 23. mars 2005 Takker for svar! Greit å vite at det ikke er her hos meg det er noe galt! Og nå virker det faktisk som om problemet er borte - noen som har gjort en god jobb i dag? K
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå