Gå til innhold

Hva er det som gjør at man bare ikke blir fornøyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er like deprimert som jeg var for lenge siden, og det kommer igjen og igjen. For 1 år siden hadde jeg en plan, men det ble ikke vellykket for ørtende gang. Nå er jeg her jeg minst vil være igjen, og føler jeg kronisk starter på nytt!! 
Jeg får angt når folk sier at man ikke kan kontrollere alt. Nei, jeg vet man ikke kan kontrollere alt. Men i det minste eget liv kan man kontrollere til en viss grad. Men det virker som de mener at man ikke alltid kan kontrollere om man får det man ønsker, eller må ta "til takke" med noe  man aldri ønsket så veldig. Da tenker jeg både i datingverdenen og karrieremessig. Jeg er så irritert . Årene begynner å gå, og jeg finnes ikke fornøyd. Jeg kommer liksom aldri bort fra meg selv, og jeg har alltid vært den "dårlige" hvorhen jeg har vært. Søskenene mine er gode på skolen, 1 får toppkarakterer, den andre klarer seg utrolig bra sosialt. Jeg hverken klarte meg bra sosialt eller karrieremessig, og mammas daværende kjæreste sa at jeg kome til å ende opp som toalettrenholder. Men mest sannsynlig så blir det vel det. For jeg får bare det jeg minst vil ha. Jeg er deprimert og skjønner ikke hvorfor jeg lever. jeg synes det er bortkastet at jeg får være frisk. Når det er andre mennesker der ute som har en familie de er glade i, og som ønsker å værer i live. mens jeg våkner opp hver dag og føler at tilværelsen bare er  tom. Når ender det? jeg kan ikke være her jeg er nå! men det virker da altdri som jeg kommer meg vekk!! det var på tur til å åpne seg, men jeg ble sugt tilbke til depresjonen. 

Anonymkode: 4c132...bb5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...