Gå til innhold

foundationen går ikke vekk etter skumrensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke meningen at foundation skal gå av etter å vaske ansiktet med sånn skumrens? Jeg vasker til og med 2 ganger, men allikevel så sitter en del foundation på huden..

Er det dårlig rens jeg har eller er det meningen det ikke skal gå vekk ved kun å bruke rens? Må man bruke sånn renseservietter eller hva det heter i tillegg?

Hilsen nybegynner

Anonymkode: a00a9...cdf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker først en oljerens, så en gel. Da forsvinner alt😊

Skrevet
17 timer siden, Nerine_ skrev:

Jeg bruker først en oljerens, så en gel. Da forsvinner alt😊

En rensegel? visste ikke at det fins.. Er de bedre enn skumrens? 

Skrevet

Er rensen lagd for å fjerne make-up? Sannsynligvis ikke.

Skrevet

Mange skumrenser er laget for dobbeltrens, altså først fjerne sminke med oljerens og så fjerne rester av olje, sminke og smuss med skumrensen. Dette fjerner sminken mye bedre, og er derfor bedre for huden.

Jeg bruker en billig oljebasert sminkefjerner til oljetrinnet, fordi den fungerer og jeg uansett skal rense den bort etterpå. Da får jeg råd til å bruke mer penger på gelrens og fuktighetskrem, for de produktene blir værende på huden hele dagen/natten.

Renseservietter bruker jeg ikke, for jeg har ikke funnet noen som klarer å ta bort sminken uten å irritere huden. 

Anonymkode: 6ce0a...5fd

Skrevet

Hvilken foundation bruker du?

Anonymkode: 41555...b45

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

En rensegel? visste ikke at det fins.. Er de bedre enn skumrens? 

Har aldri prøvd skumrens, får fort tørr hud. Men jeg foretrekker helt klart å fjerne makeup med oljerens først. Det gjør underverker. 

Skrevet

Jeg bruker alltid oljerens eller sminkefjerner for å få bort sminke. Deretter skumrens for å få vekk oljen. Skumrens er ikke laget for å ta bort sminke. 

Skrevet

Jeg bruker sånne våtservietter for å fjerne sminke for deretter å rense huden etterpå. Harmoni serviettene fra vita er billige og skånsomme. 

Anonymkode: d5fec...014

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...