AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #1 Skrevet 27. oktober 2018 Hvor høye hæler er du komfortabel med å bruke? Jeg er ikke veldig erfaren, og føler meg alltid veldig usikker når jeg bruker høye hæler (høye hæler mener jeg 8-10cm eller mer). Tips og triks mottas Anonymkode: 5a12e...2bc
Apekatten Skrevet 27. oktober 2018 #2 Skrevet 27. oktober 2018 Jeg er ikke komfortabel med å gå i høye hæler, i såfall må de være veldig lave. De få gangene jeg har bukt høye hæler, så har jeg øvd meg en del noen dagen i forveien jeg skal bruke de, det hjelper.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #3 Skrevet 28. oktober 2018 15 cm (6 inch) er det høyeste jeg går med komfortabelt. Anonymkode: f59fd...11a 1
Kicki_90 Skrevet 28. oktober 2018 #4 Skrevet 28. oktober 2018 Det er ganske avhengig av sko og anledning, men jeg er komfortabel med opp til 12 cm i den riktige skoen. Foretrekker ca 10 cm og litt platå foran på pensko, til hverdagsbruk så er ca 8 cm det jeg foretrekker. Tipset mitt er å finne et par du liker, som ikke har for høy hæl og gå med de ofte. Mannen min har sett rart på meg flere ganger når jeg vasker bad, klær o.l. med høye hæler, men det funker 👍 2
Missfitness Skrevet 29. oktober 2018 #5 Skrevet 29. oktober 2018 Bruker 10cm på jobb, noe jeg er helt komfortabel med. Bruker gjerne inntil 12cm til pent men da bør sålen være et en til to cm tykk. 1
Gjest Tigress Skrevet 4. november 2018 #7 Skrevet 4. november 2018 Eg har det heilt fint på hælar som er opptil 10cm høge, så sant eg ikkje må gå langt på dei. Til kontorbruk er 8-9cm ein ideell høgde, det er høgt nok til å ha plass til ein elegant stilett, men samtidig lågt nok til at ein kan trave rundt. Det kjem veldig an på skoen, då, om den er godt laga.
Vera Skrevet 4. november 2018 #8 Skrevet 4. november 2018 Klarer meg fint med 10-15 cm hæler til fest/selskap. Til vanlig bruker jeg 5-8 cm. Jeg er tågjenger, så jeg er helt avhengig av litt hæl 😛 Verste jeg ser er kvinner i pen kjole og høye hæler de ikke kan gå på (de får en helt unaturlig gange, og virker ikke helt stødige på beina). Øvelse gjør mester!
Almond Skrevet 4. november 2018 #9 Skrevet 4. november 2018 På jobb bruker jeg 8-8,5 cm. Da er skoene hode å gå med og blir ikke sliten i bena på slutten av dagen
Måbarefåsiat... Skrevet 4. november 2018 #10 Skrevet 4. november 2018 (endret) Jeg er heldigvis så gammel at jeg slipper... Men i unge år, kunne jeg bruke 5-8 cm. Vondt i føttene og bare tull. Er så glad for at jeg kan bruke flate sko og støvletter. Men for meg har det aldri vært høyden på hælen som betyr noe, men vinkelen på sålen. Hvor i foten blir vekten liggende. Endret 4. november 2018 av Måbarefåsiat...
Missfitness Skrevet 4. november 2018 #11 Skrevet 4. november 2018 På 31.10.2018 den 22.22, stilts skrev: Uten platform; 12-15 cm til daglig Oi, 15 uten høy plattform må jo være utrolig krevende?! Personlig synes jeg det er penest med maks 12.
Djungelvrål Skrevet 4. november 2018 #12 Skrevet 4. november 2018 Er høy så trenger ikke høyere enn 7-8 cm. Går ikke fint i sko som er over 9 cm og kjenner heller ingen som gjør det. Går jeg i 15 cm platå så blir jeg 1,91 så da føler jeg meg litt mandig. Finner masse sko i 7-9 cm på zalando.
Horten Market Skrevet 4. november 2018 #13 Skrevet 4. november 2018 (endret) Høye heler brukes av kvinner for å øke deres seksuelle attraktivitet. Det sier seg da selv at man bør begrense bruken av høye heler til situasjoner hvor det er passende å påkalle seksuell oppmerksomhet. Hvis ikke har dere ingen grunn til å klage på "uønsket seksuell oppmerksomhet". Så der du ikke ønsker seksuell oppmerksomhet, for eksempel på jobb, der bør du avstå fra å gi andre signaler. Endret 4. november 2018 av Horten Market
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #14 Skrevet 4. november 2018 På 31.10.2018 den 22.22, stilts skrev: Uten platform; 12-15 cm til daglig Jeg er selv glad i høye hæler, og eier en god del. Så tør å påstå at 15cm uten platå ikke finnes. Og skal veldig godt gjøres å finne 12cm uten. Anonymkode: 51298...6b8
Djungelvrål Skrevet 4. november 2018 #15 Skrevet 4. november 2018 18 minutter siden, Horten Market skrev: Høye heler brukes av kvinner for å øke deres seksuelle attraktivitet. Det sier seg da selv at man bør begrense bruken av høye heler til situasjoner hvor det er passende å påkalle seksuell oppmerksomhet. Hvis ikke har dere ingen grunn til å klage på "uønsket seksuell oppmerksomhet". Så der du ikke ønsker seksuell oppmerksomhet, for eksempel på jobb, der bør du avstå fra å gi andre signaler. Det er faktisk ikke mitt problem at noen ser på meg som seksuelt attraktiv bare fordi jeg bruker en bestemt type sko. Ikke mitt ansvar å la være å bruke ting andre har fetish for. Vi kan heldigvis (enn så lenge) kle oss slik vi vil i Norge! Folk har jo fetisher for alt, skal man bare la vær å gå ut da? Dummeste jeg har lest her inne på lenge! 2
Djungelvrål Skrevet 4. november 2018 #16 Skrevet 4. november 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er selv glad i høye hæler, og eier en god del. Så tør å påstå at 15cm uten platå ikke finnes. Og skal veldig godt gjøres å finne 12cm uten. Anonymkode: 51298...6b8 Skal godt gjøres å gå normalt på 15 cm. De fleste går som krøkker på 10 cm!
Horten Market Skrevet 4. november 2018 #17 Skrevet 4. november 2018 Du leste ikke linken før du gjøv løs på tastaturet, nei, @Peonjenta
Djungelvrål Skrevet 4. november 2018 #18 Skrevet 4. november 2018 1 minutt siden, Horten Market skrev: Du leste ikke linken før du gjøv løs på tastaturet, nei, @Peonjenta Hvorfor skulle jeg det? Jeg vet jo hvorfor høye sko gjør kvinner mer sexy, det gjør vel de fleste.
Horten Market Skrevet 4. november 2018 #19 Skrevet 4. november 2018 Og da burde du vite at det er upassende å fremstille seg sexy i visse sammenhenger. Som for eksempel i arbeidssituasjon.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #20 Skrevet 4. november 2018 2 minutter siden, Horten Market said: Og da burde du vite at det er upassende å fremstille seg sexy i visse sammenhenger. Som for eksempel i arbeidssituasjon. Makt gjør menn sexy. I arbeidssituasjonen er det upassende å fremstille seg sexy så derfor bør menn holde seg unna maktposisjoner. Anonymkode: 3c954...c77 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå