nilie Skrevet 27. oktober 2018 #1 Skrevet 27. oktober 2018 (endret) Hei, Jeg har en sønn på snart åtte år som trives veldig godt med å spille skuespill. Han har vært så heldig å fått lov til å medvirke i en tv-serie, noen reklamefilmer og i flere kortfilmer for studenter. Han synes dette er utrolig gøy, og han har lyst til å gjøre mer av dette. Han har gått på teaterskole ett år nå, men nå vil han så gjerne melde seg på noe som fokuserer mer på film-skuespill. Såvidt jeg har klart å finne ut av finnes ikke dette for barn (i hvertfall ikke i Oslo-området?). Noen som har noen tips, eller som har barn som har en stor interesse for dette med tips til kurs eller andre spennende aktiviteter tilpasset barn vi kan vurdere å melde han på? Endret 8. mars 2021 av nilie
nilie Skrevet 12. januar 2020 Forfatter #2 Skrevet 12. januar 2020 (endret) Fant dette innlegget, noen som har noen innspill? Lurer på det fortsatt Endret 12. januar 2020 av nilie
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #3 Skrevet 12. januar 2020 Kanskje du finner noe her? https://www.kursguiden.no/kurs/Skuespill-og-teaterkurs/Oslo/ Anonymkode: cc033...05e
Hedda79 Skrevet 12. januar 2020 #4 Skrevet 12. januar 2020 Prøv Frilynt Norge. Jeg tror de har filmskole for barn i Oslo. På 27.10.2018 den 15.58, nilie skrev: Hei, Jeg har en sønn på snart åtte år som trives veldig godt med å spille skuespill. Han har vært så heldig å fått lov til å medvirke i en tv-serie, noen reklamefilmer og i flere kortfilmer for studenter. Han synes dette er utrolig gøy, og han har lyst til å gjøre mer av dette. Han har gått på teaterskole ett år nå, men nå vil han så gjerne melde seg på noe som fokuserer mer på film-skuespill. Såvidt jeg har klart å finne ut av finnes ikke dette for barn (i hvertfall ikke i Oslo-området?). Noen som har noen tips, eller som har barn som har en stor interesse for dette med tips til kurs eller andre spennende aktiviteter tilpasset barn vi kan vurdere å melde han på? Mulig sønnen din er for ung enda, men sjekk ut https://frilynt.no/ 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå