Ariannah Skrevet 27. oktober 2018 #1 Skrevet 27. oktober 2018 Jeg har sjekket på hjemmesiden men finner ikke noe om glutenfri bunn der. Noen som vet? Har så lyst på pizza men tåler ikke hvetemel
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #2 Skrevet 27. oktober 2018 Ja, det har de. Anonymkode: 4ded2...a20
Ariannah Skrevet 27. oktober 2018 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det har de. Anonymkode: 4ded2...a20 Ok, men da må man ringe eller gå innom de da? For jeg får ikke opp glutenfri på hjemmesiden..
Lady Lovelylocks Skrevet 27. oktober 2018 #4 Skrevet 27. oktober 2018 Jeg bestilte her om dagen. Glutenfri kom opp som alternativ på nettsiden.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #5 Skrevet 19. juni 2021 Tar opp en gammel Tråd. Men jeg har bestilt glutenfri fra dominos en del ganger. Og flere av gangene har jg blitt dårlig dagen etter. Har bare tenkt at jeg sikkert har spist for mye eller at det ble for mye karbs ellernoe. Men så leste jeg plutselig en tråd på insta hvor noen klagde over at de også ofte ble dårlig av dominos og ba de gå gjennom rutinene for tilbereding og kontaminering osv! Gikk opp et lys for meg da. Er det flere som har dårlig erfaring med glutenfri hos dominos? Anonymkode: 71c04...b09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå