AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #1 Skrevet 27. oktober 2018 Hei, Har søkt på jobb der jeg raskt fikk svar at jeg måtte gjennomføre tre personlighets tester, like etter testene ble jeg også ble jeg invitert til gruppe intervju med syv andre. Jeg føler dette gikk veldig bra, vibbene i rommet var gode. På slutten av dagen var det tid for one-to-one intervju (eller i mitt tilfelle åtte stk som intervjuet meg fra firmaet jeg søkte i), som nevnt var vibbene gode, de smilte og nikket i det meste jeg sa og virket ganske interessert, de nevnte og at jeg hadde det lengste intervjuet den dagen. 250 søkere, 35 til intervju og 15 får jobb, dette er min drømme jobb så den betyr alt for meg. De ringte referansene mine dagen etter intervjuet og jeg får svar i slutten av neste uke, men disse dagene går så sykt sakte, og jeg opplever mange gode og dårlige magefølelser. Tror dere sjansene er gode? Er tross alt 20 som ikke får jobb, jeg har virkelig ikke lyst å være en av dem. Er første gangen min på gruppe intervju så er veldig usikker på hvordan dette fungerer. Tror du det er mest sannsynlig at vi får svar på e-mail eller ringer de? Takk for svar! 😵 Anonymkode: f9bf0...e50 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #2 Skrevet 27. oktober 2018 Tipper dere får mail siden dere er så mange! Ønsker deg lykke til - regner med sjansen din er stor for å få jobb siden samtalene gikk så bra 😊 Psst. Jobbintervju. Gruppeintervju. Personlighetstester. Drømmejobb. Anonymkode: 296c1...218 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå