Gå til innhold

Lukter kvalmende fra vask på badet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har rundvasket badet, renset rør og det lukter fortsatt ekkelt. Noen forslag til hva det kan være? Er leieboer og bor i en ett år gammel hybelleilighet.. ønsker å prøve det jeg kan før jeg kontakter huseier. 

Anonymkode: ff595...415

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du rengjør vel rørene med flyttende plumbo? Hvis ikke, så får du kjøpe plumbo og gjøre som beskrevet. :) 

Skrevet

En årsak til lukt om det ikke kommer fra vasken kan være død gnager i vegene, bare for å nevne noe, og i så fall burde du kontakte huseier. Ikke mye han/hun kan gjøre med det derimot. Et duftelys kan være beste trikset i så fall, eller airfreshner spray.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har rundvasket badet, renset rør og det lukter fortsatt ekkelt. Noen forslag til hva det kan være? Er leieboer og bor i en ett år gammel hybelleilighet.. ønsker å prøve det jeg kan før jeg kontakter huseier. 

Anonymkode: ff595...415

Så nye hus/bad er bygget etter en standard som sier at badet skal ha 2 sluk. Ett i våtsone (dusjen) og ett utenfor.

Det sluket som ikke er inne i dusjen tørker ofte ut. 

Har du fylt vann i det sluket? ;) 

Anonymkode: 15693...a63

• Liker 2
Skrevet (endret)

Ikke bruk plumbo. Tetter rørene seg kan rørlegger nekte å ta jobben. Bruk Mudin hvis det blir tett. 

Ts, ville sett etter at koppen nede i sluket i dusjen er satt riktig på plass. Hadde samme problem med et nytt bad og heldigvis var løsningen enkel.

Endret av Atea
Skrevet

Matolje slukker lukten

Anonymkode: d8353...381

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...