Salka Skrevet 27. oktober 2018 #1 Del Skrevet 27. oktober 2018 Jeg liker Q-meieriene sine sin best. Den er i følge de selv den eneste ferske og jeg syns den er best på smak. Litago sin blir smakløs i forhold. Nyter et glass Q-sjokolademelk i dette øyeblikk, godt til sen lørdagsfrokost det. Lage sitt eget sjokoladepulver eller bruke Oboy teller ikke i denne tråden, jeg spør hvilken ferdige sjokolademelk dere liker best. (Lei av folk i tråder som svarer på noe helt annet enn det de blir spurt om) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. oktober 2018 #2 Del Skrevet 27. oktober 2018 Cocio. Liker den litt brente smaken i tillegg føles den tykkere enn de andre sjokolademelkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #3 Del Skrevet 27. oktober 2018 Om jeg må velge får det vel bli Q sin. Men synes alle av dem smaker "kunstig tjukke" ut, ikke så rart siden det er fortykningsmiddel i dem... Anonymkode: 93910...a14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #4 Del Skrevet 27. oktober 2018 Tine sin like god varm som kald til fest, og litago lettere til hverdag. Anonymkode: fd09c...f86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #5 Del Skrevet 27. oktober 2018 Liker Styrk med sjokolade bedre enn standard sjokolademelk da den ikke oppleves så søt. Anonymkode: 44995...eb6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #6 Del Skrevet 27. oktober 2018 Q melk sin. Den er virkelig god. Litago sin var god før, nå er den smakløs. Synes også Cocio sin er veldig god, men ikke så lett å få tak i. Anonymkode: c9e58...6f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 27. oktober 2018 #7 Del Skrevet 27. oktober 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 27. oktober 2018 #8 Del Skrevet 27. oktober 2018 Ultimoo er klart best. Sjokomelk går an. Ingen av de andre er verdt kaloriene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #9 Del Skrevet 27. oktober 2018 Syns Alpro sin sjokolademelk er best Anonymkode: 96d3f...a10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #10 Del Skrevet 27. oktober 2018 Litago uten. Anonymkode: f06c2...0ec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #11 Del Skrevet 27. oktober 2018 Står mellom Alpro og Oatly. Kanskje mest Alpro. Anonymkode: 1f1a4...626 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 27. oktober 2018 #12 Del Skrevet 27. oktober 2018 11 timer siden, Salka skrev: Jeg liker Q-meieriene sine sin best. Den er i følge de selv den eneste ferske og jeg syns den er best på smak. Litago sin blir smakløs i forhold. Nyter et glass Q-sjokolademelk i dette øyeblikk, godt til sen lørdagsfrokost det. Lage sitt eget sjokoladepulver eller bruke Oboy teller ikke i denne tråden, jeg spør hvilken ferdige sjokolademelk dere liker best. (Lei av folk i tråder som svarer på noe helt annet enn det de blir spurt om) Ikke smakt q sin. Den nå jeg prøve. Jeg liker litago best kald men liner godt å varme i mikro slik at det blir som kakao av den der ååh hva heter nå den som er i sånn brun kartong og som også fins i små bokser med sugerør? Lurer på om de faktisk bare heter sjokomelk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #13 Del Skrevet 27. oktober 2018 Absolutt Q-melk sin. Veldig god. Farlig god. Men dere nevner her andre merker jeg aldri har prøvd før; Alpro og Oatly, for eksempel - må vel teste. Anonymkode: ae1b8...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fvonk Skrevet 27. oktober 2018 #14 Del Skrevet 27. oktober 2018 11 timer siden, SVK skrev: Cocio. Liker den litt brente smaken i tillegg føles den tykkere enn de andre sjokolademelkene. Cocio er min favoritt også, den gule. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 27. oktober 2018 #15 Del Skrevet 27. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Absolutt Q-melk sin. Veldig god. Farlig god. Men dere nevner her andre merker jeg aldri har prøvd før; Alpro og Oatly, for eksempel - må vel teste. Anonymkode: ae1b8...add Tror ikke de er laget av melk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #16 Del Skrevet 27. oktober 2018 8 minutter siden, Peonjenta skrev: Tror ikke de er laget av melk. Ikke kumelk, nei. De er laget av henholdsvis soyamelk og havremelk. Anonymkode: 1f1a4...626 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #17 Del Skrevet 27. oktober 2018 Ingen klar favoritt, men jeg ville bare takke deg TS for at du bruker rett spørreord 👍 Anonymkode: 78736...f63 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #18 Del Skrevet 27. oktober 2018 Ingen. Er ikke nok sjokolade i dem så er for mye melkesmak! Anonymkode: 27753...949 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #19 Del Skrevet 27. oktober 2018 Jeg liker oatly sin. Og tine sjokomelk. Anonymkode: ba976...0a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fvonk Skrevet 27. oktober 2018 #20 Del Skrevet 27. oktober 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen. Er ikke nok sjokolade i dem så er for mye melkesmak! Anonymkode: 27753...949 Prøv Cocio Dark. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå