AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #1 Skrevet 27. oktober 2018 Jeg har en kompis som vi i løpet av kort tid har utviklet et svært godt og fint vennskap. Vi prater sammen hver dag, gjennom hele dagen, møtes flere ganger i uken, har samme interesser og vi har det veldig hyggelig i hverandres selskap. Det er en detalj jeg ønsker å utelate i dette innlegget. Men det som skjedde mellom meg og han her om dagen er at jeg ble lei meg og skuffet over en hendelse som involverte oss begge - men spesielt over måten han formulerte seg og håndterte den på. Jeg følte meg urettferdig behandlet, uviktig og brukt i tillegg til at det var opprørende å se at han ble sint fordi jeg stiller krav som i min verden er høyst rimelige. Han selv mente at jeg kjeftet og kritiserte han, og mente at jeg måtte ha forståelse for at han gjorde som han gjorde. Jeg var tydelig på at jeg på ingen måte hadde til hensikt å verken kjefte eller kritisere. Alt jeg ville var å få fram mitt ståsted og forklare hvorfor jeg ble lei meg. Så jeg føler meg misforstått. Men jeg føler også at vi muligens traff hverandres ømme punkter, for jeg opplevde at han tok ting for personlig til å kunne være i stand til å ta mitt ståsted, men det samme gjaldt helt sikkert meg også... For min del så opplevde jeg noe lignende i sommer bare at det var med en jeg hadde følelser for og jeg hater å bli løyet til på den måten (det som utløste krangelen vår). Det føltes faktisk ut som deja vu. Jeg hater også at folk blir sint fordi jeg uttrykker hva jeg selv føler. Men han hadde helt sikkert sine grunner til det, på samme måte som jeg hadde mine. Det endte med at jeg dro derfra og gråt hele kvelden... Noen som har noe innspill til hvordan vi bør håndtere hendelsen og vennskapet framover? Er det bare å putte det i glemmeboka? Dette er dessverre ikke en ting jeg kan fortelle venner. Anonymkode: b0c36...50a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå