Drakan Skrevet 27. oktober 2018 #1 Skrevet 27. oktober 2018 Saken Sitat De to ferske fedrene, Sphen og Magic fikk stor oppmerksomhet tidligere denne måneden da det ble kjent at paret ventet barn. Synes dette er en liten glad sak. Er så søt å se paret med barnet sitt
Chiyo Skrevet 27. oktober 2018 #2 Skrevet 27. oktober 2018 Sphengic? Ikke veldig kreativt navn akkurat. Men jeg skjønner ikke hvorfor forskere er overrasket. Dette har jo skjedd før. 2
Drakan Skrevet 27. oktober 2018 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2018 1 minutt siden, Chiyo skrev: Sphengic? Ikke veldig kreativt navn akkurat. Men jeg skjønner ikke hvorfor forskere er overrasket. Dette har jo skjedd før. nei, de kunne gitt et bedre navn. 😄 Satt kanskje tittelen litt på spisen 😉
Drizzt Skrevet 28. oktober 2018 #4 Skrevet 28. oktober 2018 Ikke noe overraskende. De har adoptert et annet par sitt barn. 1
Rullestolbruker Skrevet 28. oktober 2018 #5 Skrevet 28. oktober 2018 Er det pinvinene det er snakk om her? I såfall fikk de først et lure egg og så fikk de et ekte, som de ruget frem. De skiftet på å ruge på egget som alle heterofile pinviner gjør. Om forskerne er overasket over dette, bær de kanskje skifte yrke. Var det ikke det som var saken, har jeg tatt grundig feil 2
herzeleid Skrevet 28. oktober 2018 #6 Skrevet 28. oktober 2018 Dette var veldig "clickbait", gitt at overskriften gir inntrykk av at det faktisk var snakk om et homofilt par som hadde fått en datter, ikke to pingviner som ble gitt en datter. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå