AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #1 Skrevet 27. oktober 2018 For mange år siden brukte jeg MYE tid på Hilde Christinas blogg, og fant derfra ut hudtypen min og en haug med produkter som passet godt til huden min. Disse var jeg fornøyd med lenge, og har derfor ikke brukt så mye mer tid og energi på dette temaet. Nå har huden min blitt eldre og har endret seg, HCs blogg er borte, og jeg aner ikke hvor jeg skal begynne en gang. Hvordan finner dere frem i jungelen av hudpleieprodukter? Anonymkode: 84ce5...24a
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #3 Skrevet 27. oktober 2018 TS her. Jeg er snart 30. Fant produktene mine i begynnelsen av 20-årene, og de er ikke helt hva jeg trenger lenger. Anonymkode: 84ce5...24a
Superblomst Skrevet 27. oktober 2018 #4 Skrevet 27. oktober 2018 (endret) Er ca i samme alder som deg. greit å starte med litt antiage!Jeg bruker retinoid, c-vitamin og aha/bha peeling Utenom det er det nok lurt å tilpasse til hudtypen? Har du fuktfattig/tørr hud? Er mange som tar hudanalyse hos hudpleier, og deretter kjøper produkter på nett eller "generika"! Mye å spare på å kjøpe ordentlige produkter innen koreansk kosmetikk eller fra the ordinary. Endret 27. oktober 2018 av Superblomst
Maddy25 Skrevet 27. oktober 2018 #5 Skrevet 27. oktober 2018 45 minutter siden, Superblomst said: Er ca i samme alder som deg. greit å starte med litt antiage!Jeg bruker retinoid, c-vitamin og aha/bha peeling Utenom det er det nok lurt å tilpasse til hudtypen? Har du fuktfattig/tørr hud? Er mange som tar hudanalyse hos hudpleier, og deretter kjøper produkter på nett eller "generika"! Mye å spare på å kjøpe ordentlige produkter innen koreansk kosmetikk eller fra the ordinary. Viktig det du sier🙂 På tide å begynne å tenke antiage. Og solfaktor hver dag er superviktig. Jeg er eldre enn dere og jeg har brukt faktor 50 daglig hele året i 15 år. Jeg kan virkelig skrive under på at det har gitt resultater👍
Gjest Raptuza Skrevet 27. oktober 2018 #6 Skrevet 27. oktober 2018 Jeg har tørr sensitiv hud med rosacea og har et meget enkelt hudpleie regime. Rensemelk fra Eucerin, kildevannsspray fra Vichy som toner/ansiktsvann og hudkrem fra Aderma (Creme de soin). Ingen øyenkrem, ingen nattkrem. Ingen serum. Fuktmaske fra Yves Rocher for sensitiv hud.
Superblomst Skrevet 27. oktober 2018 #7 Skrevet 27. oktober 2018 50 minutter siden, Maddy25 said: Viktig det du sier🙂 På tide å begynne å tenke antiage. Og solfaktor hver dag er superviktig. Jeg er eldre enn dere og jeg har brukt faktor 50 daglig hele året i 15 år. Jeg kan virkelig skrive under på at det har gitt resultater👍 Oh yes! Bruker faktor 50 hver dag jeg også! Var dårlig på det når jeg var yngre og inbiller meg at det allerede synes. Biore UV aqua rich er god og rimelig om du også er ute etter slike produkter, TS 1
fresia Skrevet 28. oktober 2018 #8 Skrevet 28. oktober 2018 Jeg har egentlig bare prøvd meg fram, men leser erfaringer/omtaler på nettet før jeg bestiller noe. Liker best å handle hudpleie på nettet. Blir så forvirra av å kikke i butikk Kjøper middels dyre produkter fra merker som emerginC, Decleor og Matis
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #9 Skrevet 28. oktober 2018 Hvis du har visse merker huden din frem til nå har redpondert bra på, så leser du litt om de merkene og finner noe som har mer anti age i seg enn den serien/produktene du bruker nå. Greit å se etter produkter med retinoid, peptider, a vitamin, c vitamin som er for å forbedre hud og hindre rynker. Husk solfaktor. Anonymkode: 76e30...d82
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #10 Skrevet 28. oktober 2018 Om du har normal frisk hud trenger du ingenting. Anti-age har ingen vitenskaplig effekt, du kan like godt gni deg med agurker og få den samme effekten Anonymkode: 1a905...6b6
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #11 Skrevet 28. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Om du har normal frisk hud trenger du ingenting. Anti-age har ingen vitenskaplig effekt, du kan like godt gni deg med agurker og få den samme effekten Anonymkode: 1a905...6b6 Så, du har ikke hørt om tretinoin, har du det? 😂 Det er nok ikke så mange her som tror at innholdet i krukken fungerer siden det står "anti-age" på utsiden, men det er mange enkeltingredienser som er bevist å hjelpe med rynker og aldringstegn. Anonymkode: 8ce61...b0b 1
Roci Skrevet 30. oktober 2018 #12 Skrevet 30. oktober 2018 På 27.10.2018 den 15.24, Maddy25 skrev: Viktig det du sier🙂 På tide å begynne å tenke antiage. Og solfaktor hver dag er superviktig. Jeg er eldre enn dere og jeg har brukt faktor 50 daglig hele året i 15 år. Jeg kan virkelig skrive under på at det har gitt resultater👍 Hvilket merke? Jeg synes det er problematisk å bruke vanlig solkrem til daglig, de fleste er for fete i konsistensen og gir meg utslett/kviser.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #13 Skrevet 30. oktober 2018 5 hours ago, Roci said: Hvilket merke? Jeg synes det er problematisk å bruke vanlig solkrem til daglig, de fleste er for fete i konsistensen og gir meg utslett/kviser. Du må naturligvis gå for en spesifikt for ansiktet. Gå på apoteket og spør. Anonymkode: 66837...8e7
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #14 Skrevet 30. oktober 2018 På 28.10.2018 den 14.59, AnonymBruker skrev: Om du har normal frisk hud trenger du ingenting. Anti-age har ingen vitenskaplig effekt, du kan like godt gni deg med agurker og få den samme effekten Anonymkode: 1a905...6b6 Dette er feil, retinol har bevist effekt på rynker Anonymkode: 9469f...ed0
Roci Skrevet 31. oktober 2018 #15 Skrevet 31. oktober 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Du må naturligvis gå for en spesifikt for ansiktet. Gå på apoteket og spør. Anonymkode: 66837...8e7 Jeg var nok litt uklar - det var solkremer for ansiktet jeg snakket om. De fleste blir uansett for fete og gir meg kviser, i tillegg til at sminken sitter dårlig på. Har fuktfattig blandingshud med fet t-sone. Håpet på tips, men jeg får vel heller lete på egen hånd.
Maddy25 Skrevet 31. oktober 2018 #16 Skrevet 31. oktober 2018 Dette er min favoritt🙂 https://www.beautyheaven.no/products/murad-city-skin-age-defense-broad-spectrum-spf50-i-pa-50ml Dyr, men drøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå