AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #1 Skrevet 27. oktober 2018 Skal muligens på "vandring" i Oslo i kveld. Planlagt vinterjakke, vinterstøvler og hansker. Hva med stillongs? Vanlig genser fungerer fint? Kan skippe lue og bare bruke jakkehette ved behov? Muligens en date, derfor ikke så ivrig på lue, haha. Haster fordi jeg evt må gjøre innkjøp før kl 12. Anonymkode: 10c30...090
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #2 Skrevet 27. oktober 2018 Det ser teit ut å ikke kle seg etter været. Kjøp lue, det er mange fine. Krøll håret, i svære krøller, og ta på lue. Det da føler man seg finere, med stylet hår. Anonymkode: f5025...36b
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #3 Skrevet 27. oktober 2018 Jeg vet ikke hvor kaldt det er i Oslo nå, men om det er under 5 grader får du finne ut om du vil ha ørebetennelse bare for å se fin ut uten lue eller om du vil ha det komfortabelt med lue. Ikke stor vits med stillongs om du ikke bruker lue siden det største varmetapet går ut via hodet. Jeg bruker stillongs under fritidsbuksa så lenge det er 0 grader eller kaldere. Går du aldri tur ute eller? Anonymkode: f5e26...0b4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #4 Skrevet 27. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke hvor kaldt det er i Oslo nå, men om det er under 5 grader får du finne ut om du vil ha ørebetennelse bare for å se fin ut uten lue eller om du vil ha det komfortabelt med lue. Ikke stor vits med stillongs om du ikke bruker lue siden det største varmetapet går ut via hodet. Jeg bruker stillongs under fritidsbuksa så lenge det er 0 grader eller kaldere. Går du aldri tur ute eller? Anonymkode: f5e26...0b4 Det er løgn, det første du skriver. Man får ikke ørebetennelse, og varmetap fra hodet? Det er en myte. Slutt med pisspreiket. Anonymkode: f5025...36b 3
Gjest Solsmil Skrevet 27. oktober 2018 #5 Skrevet 27. oktober 2018 Det blir vel ikke så kaldt? Yr varsler rundt 1 varmegrad i oslo i kveld. Man får ikke ørebetennelse av å gå uten lue, slik noen her påstår... For min del hadde det holdt fint med det vinterjakke, vintersko og hansker, ihvertfall hvis det er en skikkelig godt og varm vinterjakke.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #6 Skrevet 27. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skal muligens på "vandring" i Oslo i kveld. Planlagt vinterjakke, vinterstøvler og hansker. Hva med stillongs? Vanlig genser fungerer fint? Kan skippe lue og bare bruke jakkehette ved behov? Muligens en date, derfor ikke så ivrig på lue, haha. Haster fordi jeg evt må gjøre innkjøp før kl 12. Anonymkode: 10c30...090 Du skal jo ikke akkurat på en tøff fjelltur 🙄, du skal tusle en tur i Oslo. Alle har vel klær de kan gå en tur ute i, uten at man må be om tips og skrive at det haster med tips fordi innkjøp må gjøres før 12. Du trenger kun helt vanlige klær som du bruker hver dag. Anonymkode: ee639...4a1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #7 Skrevet 27. oktober 2018 Jeg går hjem fra jobb her i Oslo hver kveld, og for meg personlig er lue nødvendig. Og kjøper man en fin lue, så ser det mye bedre ut, enn å være et innsnurpet hettemonster i det kulden setter inn rundt ører, nese og kinn. Anonymkode: a16df...4c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå