Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En fyr i amerikansk militæruniform har liket en haug av bildene mine og hamrer løs med komplimenter på bla mitt NYDELIGE smil....jeg har knapt et bilde av meg selv innpå der. 

Er han fra Nigeria el og vi skal innlede et forhold og jeg må sende ham masse penger? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Neket said:

En fyr i amerikansk militæruniform har liket en haug av bildene mine og hamrer løs med komplimenter på bla mitt NYDELIGE smil....jeg har knapt et bilde av meg selv innpå der. 

Er han fra Nigeria el og vi skal innlede et forhold og jeg må sende ham masse penger? 

Sannsynligvis.

Eller noe sånt:

https://www.nrk.no/nyheter/norsk-kvinne-kokaindomt-i-ecuador-1.11598972

Skrevet
48 minutter siden, T-Rex skrev:

Jeg tror ikke typen min blir så glad om jeg reiser ett eller annet sted uten ham og tar i mot kofferter fra fremmede...Tror heller ikke han blir særlig begeistret om jeg begynner å overføre masse penger til utlandet for å få min nye amerikanske nettkjæreste ut av en eller annen stasjonering i utlandet?

Skrevet
1 minutt siden, Neket said:

Jeg tror ikke typen min blir så glad om jeg reiser ett eller annet sted uten ham og tar i mot kofferter fra fremmede...Tror heller ikke han blir særlig begeistret om jeg begynner å overføre masse penger til utlandet for å få min nye amerikanske nettkjæreste ut av en eller annen stasjonering i utlandet?

Du får spørre ham, ikke meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...