Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 27. oktober 2018 #1 Skrevet 27. oktober 2018 Jeg ber om unnskyldning til dere som vet hva det gjelder, beklager så mye, jeg er veldig skuffet over meg selv.
Testosteron Skrevet 27. oktober 2018 #2 Skrevet 27. oktober 2018 Jeg vet ikke hva det gjelder, men jeg har en pitteliten anelse 1
Hoppetaujenta Skrevet 27. oktober 2018 #3 Skrevet 27. oktober 2018 Det var da en mystisk melding... 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 27. oktober 2018 #5 Skrevet 27. oktober 2018 5 timer siden, Jerry Lee skrev: Glem det, venn.
Wonders Skrevet 27. oktober 2018 #6 Skrevet 27. oktober 2018 Jeg hakke snøring på hva det gjelder. Jeg bare vil takke for at det finnes slike folk på KG som har manerer nok til å be om unnskyldning der situasjonen tilsier det. 2
Aragorn ll Elessar Skrevet 27. oktober 2018 #7 Skrevet 27. oktober 2018 Det du gjorde kan ikke tilgis. Jeg antar at du reiste tilbake i tid og tok over kroppen til Gavrilo Princip drepte Franz Ferdinand som var det som startet 1 verdenskrig og dermed er du en direkte årsak til 2 verdenskrig som var uunngåelig på grunn av den idiotiske Versaillestraktaten som gjorde det uunngåelig for Tyskland å søke hevn. Dermed er du også årsaken til den kalde krigen som kom etter 2 verdenskrig. Nei du kan ikke tilgis siden du er årsaken til all elendighet som har skjedd i verden siden 1914. Eller kanskje du har gjort noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå