Gå til innhold

Hund i bil nå? Meldt sol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det greit å ha hunden i bilen et par timer når det er meldt slikt vær som på bildet? Altså mellom 2-6 grader men sol. Bilen skal stå parkert rett utfor jobben så jeg kan springe ut å sjekke at det går bra. Det er snakk om polarhund med mye pels. 

Screenshot_20181027-095201.jpg

Anonymkode: 5194b...464

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går nok fint, men du må ut med jevne mellomrom for å sjekke at alt går bra. Å hva gjør du hvis det blir for varmt? Kan du ta hunden inn? Kan noen komme å hente den? 

Anonymkode: da7c0...5e0

Skrevet

La hunden være hjemme? Klarer den være i bilen alene, klarer den være alene hjemme, der de har det bedre

Anonymkode: 9f1ea...df5

• Liker 1
Skrevet
På 28.10.2018 den 18.15, AnonymBruker skrev:

La hunden være hjemme? Klarer den være i bilen alene, klarer den være alene hjemme, der de har det bedre

Min hund roer seg ikke hjemme alene, i bilen går det fint derimot. 

Anonymkode: 5fee6...708

Skrevet

Altså, solen varmer ikke særlig mye nå, og jeg tviler på at lufttemperaturen inne i bilen, selv i solsteiken, blir høyere enn vanlig stuetemperatur.

Det er snakk om et par timer, ikke en hel eller halv dag?

Hvis hunden liker at i bilen, og du kan ha tilsyn vil det gå bra.

Anonymkode: be6e3...359

Skrevet
På 28.10.2018 den 18.15, AnonymBruker skrev:

Mine hunder elsker å være med på tur i bil. Både på jobb og når jeg skal gjøre ærender. Dessuten får de være med ut og gå og snuse på nye steder når de er med.

Anonymkode: c9088...83c

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mine hunder elsker å være med på tur i bil. Både på jobb og når jeg skal gjøre ærender. Dessuten får de være med ut og gå og snuse på nye steder når de er med.

Anonymkode: c9088...83c

Vet ikke hvorfor jeg kom opp som anonym. Trykket antagelig feil.

Til TS: Det er ikke solen som sånn sett avgjør men temperaturen. I dag hadde jeg med hundene og det ble fort kaldt inne i bilen. Såpass mye at jeg måtte ut og varme den opp.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...