AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #1 Skrevet 27. oktober 2018 Er ansiktssolen eller kroppssolen sterkest i solarium? Føler jeg aldri får farge på halsen og brystet i solarium! Kan det være effektivt å legge seg lenger ned i solariumet så rørene for kroppen er på brystet også om ansiktsrørene er svakere? Eller er ansiktsrørene sterkere men bryst og hals generelt tar lengre tid ellerno? Føler også dashboardet kanskje kan skyggelegge akuratt brystpartiet? Anonymkode: e8f1c...9d1
Missfitness Skrevet 27. oktober 2018 #2 Skrevet 27. oktober 2018 Ansiktsolen er sterkest da man gjerne er mer herdet i huden der.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #3 Skrevet 27. oktober 2018 8 timer siden, Missfitness skrev: Ansiktsolen er sterkest da man gjerne er mer herdet i huden der. Hmm hva kan være årsaken til at fargen ikke setter seg på brystet og halsen da? 😕 Anonymkode: e8f1c...9d1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #4 Skrevet 27. oktober 2018 Kan du ikke bare legge deg andre veien i solsengen? Da finner du ut av det. Anonymkode: 27c52...64b
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #5 Skrevet 28. oktober 2018 Jeg pleier å skru av ansiktsolen jeg! Føler denne er unødvendig sterk og i ansiktet har jeg alltid god farge fra å være mye utendørs Anonymkode: b690d...20b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå