Gå til innhold

Hvilken serier ser du på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er endelig helg og jeg storkoser meg foran skjermen med Netflix. Veldig koselig å se på gode serier på Netflix i stedet for å dra ut på byen hvor det er masse støy og bråk. Saltkjeks og Netflix? Ja, takk! 

Hvilken serie ser du på i kveld?

Anonymkode: b35d7...66b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett ferdig Bodyguard. Spennende serie. 

Anonymkode: 7e72c...a1d

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sett ferdig Bodyguard. Spennende serie. 

Går det på Netflix, hva handler den om i så fall? Ble nettopp ferdig med en serie og er på jakt etter en ny 😄 

Skrevet

Nettopp ferdig med Maniac og har nå startet på Sisters, trengte noe heeelt annet enn absurd sci-fi-fantasy nå

Skrevet

Akkurat ferdig med Making a murderer, skal nå begynne The Frankenstein chronicles

Skrevet

Ser på NRK: har binge-watchet gjennom Springflo og The Sinner i uka og er endelig nye episoder. Bare irriterer meg at sesong 1 av the Sinner ikke ligger ute..

Anonymkode: 3714f...f83

Skrevet

Ozark 👍

Anonymkode: 9a557...714

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går det på Netflix, hva handler den om i så fall? Ble nettopp ferdig med en serie og er på jakt etter en ny 😄 

Går på Netflix ja, alle episodene ligger der. Handler om en livvakt for en minister i England, mye action og veldig bra plot. Jeg er veldig kresen på serier, og denne likte jeg! 

Skrevet

Vurderer Outlander, er det anbefalt? 😄 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser på NRK: har binge-watchet gjennom Springflo og The Sinner i uka og er endelig nye episoder. Bare irriterer meg at sesong 1 av the Sinner ikke ligger ute..

synd det, Sinner 1 var veldig bra!

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ozark 👍

Anonymkode: 9a557...714

Ozark var knallgod! 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Går på Netflix ja, alle episodene ligger der. Handler om en livvakt for en minister i England, mye action og veldig bra plot. Jeg er veldig kresen på serier, og denne likte jeg! 

Takk for tips! Skal sjekke den ut 👍

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vurderer Outlander, er det anbefalt? 😄 

Jeg falt av lasset etter noen episoder, men mange liker den, så anbefaler deg å prøve, kanskje det er serien for deg. :) 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg falt av lasset etter noen episoder, men mange liker den, så anbefaler deg å prøve, kanskje det er serien for deg. :) 

Googlet "Ozark" og fikk litt lyst til å se på den. Skal sjekke ut bodyguard og se noen episoder av Outlander 😄 

Skrevet

Er en skikkelig serie-nerd og skal sjekke ut de seriene som har blitt nevnt her, har ikke sett noen av seriene som har blitt nevnt 🙈

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

synd det, Sinner 1 var veldig bra!

Den virket knallbra: så første episoden av sesong 1, men så glemte jeg den til den borte..irriterende.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Googlet "Ozark" og fikk litt lyst til å se på den. Skal sjekke ut bodyguard og se noen episoder av Outlander 😄 

Den er bra!. Spennende og bra svart humor.

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Knallgod serie :) Han er så kjekk han Dave altså.. Nettopp ferdig med å se alt. 

• Liker 1
Skrevet

Daredevil og once up on å time. Skal etterhvert begynne på ny sesong arrow og the flash, vikings osv. 

Anonymkode: d0e71...cd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...