FruPerle Skrevet 26. oktober 2018 #1 Skrevet 26. oktober 2018 Hei! Jeg handlet på tirsdag en fin jakke på miinto med en rabattkode og ventet spent for å få jakken i posten. Tok tid så plutselig idag så jeg at de avviste bestillingen min pga den fysiske butikken solgte jakken! 😡 Det jeg lurer på er om jeg kan få kompensasjon og få den rabatten for å kjøpe den jakken igjen da koden ikke finns no mere! Skikkelig urettferdig...
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #2 Skrevet 26. oktober 2018 Kompensasjon får du ikke, det er ikke uvanlig at lageret er tomt etter man har lagt inn bestilling. Men send de mail ang rabattkoden, du skal få ny som kan brukes siden du faktisk ikke fikk benyttet den du "brukte opp" pga varen ikke kom. Anonymkode: fb90c...881
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #3 Skrevet 26. oktober 2018 Akkurat det samme skjedde meg for et par dager siden. Kjøpte og betalte for Ugg sko, men fikk så mail om at de ikke hadde varen. Men akkurat de samme skoene står som tilgjengelige i nettbutikken til Miinto. Anonymkode: 6ab59...6b3 1
FruPerle Skrevet 26. oktober 2018 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2018 Ok, vil bare ha den samme rabattkode egentlig. Det hjelper meg mye da jakken er så dyr.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #5 Skrevet 28. oktober 2018 Jeg bestilte også Uggs sko hos Miinto på onsdag og la inn rabattkoden BLACKOUT25 som skulle gi 25% rabatt. Det står fremdeles «venter» på status på bestillingen... Jeg ringer dem i morgen og hører hva som skjer. Anonymkode: 955d9...dec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå