Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg handlet på tirsdag en fin jakke på miinto med en rabattkode og ventet spent for å få jakken i posten. Tok tid så plutselig idag så jeg at de avviste bestillingen min pga den fysiske butikken solgte jakken! 😡 Det jeg lurer på er om jeg kan få kompensasjon og få den rabatten for å kjøpe den jakken igjen da koden ikke finns no mere! 

Skikkelig urettferdig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kompensasjon får du ikke,  det er ikke uvanlig at lageret er tomt etter man har lagt inn bestilling.  Men send de mail ang rabattkoden, du skal få ny som kan brukes siden du faktisk ikke fikk benyttet den du "brukte opp" pga varen ikke kom. 

Anonymkode: fb90c...881

Skrevet

Akkurat det samme skjedde meg for et par dager siden. Kjøpte og betalte for Ugg sko, men fikk så mail om at de ikke hadde varen. Men akkurat de samme skoene står som tilgjengelige i nettbutikken til Miinto. 

Anonymkode: 6ab59...6b3

• Liker 1
Skrevet

Ok, vil bare ha den samme rabattkode egentlig. Det hjelper meg mye da jakken er så dyr. 

Skrevet

Jeg bestilte også Uggs sko hos Miinto på onsdag og la inn rabattkoden BLACKOUT25 som skulle gi 25% rabatt. Det står fremdeles «venter» på status på bestillingen... Jeg ringer dem i morgen og hører hva som skjer.

Anonymkode: 955d9...dec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...