AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #1 Skrevet 26. oktober 2018 Av og til får jeg noe nupper eller stikk på kroppen, normalt sett er det to på leggen, eller en-tre forskjellige steder på låret, eller noen på magen(bilde). En gang eller to har jeg hatt på armen også. De klør men ikke hele tiden, og er hudfargede inntil jeg begynner å klø på de da kan de bli røde som at jeg klør av øverste hudlaget på de. Fikk endelig tatt et bilde, her på magen og nyklødd så derfor litt rødt! Noen som vet hva det er? Kan være jeg innbiller meg men har tenkt stikkedyr i sofaen men aldri funnet noen. Har også tenkt allergisk hudreaksjon på vaskemiddel eller midd men da burde jeg vel fått mange fler på hele kroppen? Har ingen kjente allergier utenom laktoseintoleranse, ikke kartlagt om det kommer etter inntak av f.eks ost men de oppfører seg mer som stikk enn hudreaksjon tror jeg..Borte etter noen dager men klør sporadisk innimellom, og når de oppstår. Bilde: Anonymkode: 729f7...a0c
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #2 Skrevet 26. oktober 2018 Pleier ikke være så mange som dette i et område men 2-3 stykker på enten låret, leggen eller magen hver for seg eller samtidig. Kjente nettopp det stakk/klødde på låret også og nå ser jeg det er en ny bitteliten der også. Sånn kommer og går de. Anonymkode: 729f7...a0c
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #3 Skrevet 26. oktober 2018 Kan være veldig mye. Bitt eller allergi? Beste er å gå til legen sa de kan se nærmere på det og evt. teste deg for allergier. Anonymkode: 52dab...9da
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #4 Skrevet 26. oktober 2018 Jeg får også sånne! Anonymkode: bf434...926
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #5 Skrevet 27. oktober 2018 Ser ikke ut som bitt, mer tørr hud evnt allergi, kulde/ varmeutslett. Anonymkode: cb036...8df
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #6 Skrevet 28. oktober 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser ikke ut som bitt, mer tørr hud evnt allergi, kulde/ varmeutslett. Anonymkode: cb036...8df De sluttet å klø ganske fort og forsvinner etter et døgn eller to, men dukker opp igjen tilfeldig på nye steder. Ofte merker jeg de stikke/oppstå når jeg sitter i sofaen. Har ikke tørr hudtype Anonymkode: 729f7...a0c
Loffen56 Skrevet 29. februar 2024 #7 Skrevet 29. februar 2024 Hei. Litt late to the party her, men fant du ut hva det er? Har det samme selv nemlig.
Capazitet Skrevet 29. februar 2024 #8 Skrevet 29. februar 2024 Kanskje keratisis pilaris? Kan googles
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå