Wonders Skrevet 27. oktober 2018 #2 Skrevet 27. oktober 2018 (endret) Vet svært lite noe om dette kvinnemenneske. Har aldri sett noe hun har gjort, annet enn lite klipp fra Skavland i det jeg bladde meg ned en avis-nettside, og litt av noe med en fest på Smestad eller noe så vidt -så dette er en bok jeg ikke kommer til å ha noe kjennskap til heller. Bare det å bli med på terapitimene til noen kjennes ikke ut som er noe jeg ønsker å bli med på. Sorg, smerte og guffe. Nei takk. Samme hvor mye latter som kommer innimellom. Hvilke tanker gjør du deg, Ts ? Endret 27. oktober 2018 av Wonders
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #3 Skrevet 10. november 2018 Jeg har bare lest litt, men synes det er en interessant bok. Jeg liker det å få være en "spion" i en terapitime, og det er ei reflektert dame som bruker en del unnvikelsestaktikker- og blir tatt på det. Anonymkode: 8af8b...22a
SoWhat? Skrevet 10. november 2018 #4 Skrevet 10. november 2018 Har ikke lest boken, men har stor respekt og sans for henne. 2
Chablis Skrevet 10. november 2018 #5 Skrevet 10. november 2018 Jeg er stor fan av Else Koss Furuset og jobben hun gjør med å fremme arbeid rundt selvmord. Hun er ikke bare "kjendis" men bruker det til noe viktig. Og hun gjør det konsekvent, ikke bare når media ringer på døra. 5
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #6 Skrevet 10. november 2018 Jeg har ikke lest boka, enda. Men jeg gir Else en for hennes åpenhet rundt både brorens og mammaens selvmord og alle andre vanskelige tema Else har tatt opp og satt ord på der andre ikke tørr. Å være 11. År og så miste sin mamma til selvmord er noe som setter spor i alle. Hatten av for Else. Anonymkode: d4c79...975 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå