Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vet svært lite noe om dette kvinnemenneske. Har aldri sett noe hun har gjort, annet enn lite klipp fra Skavland i det jeg bladde meg ned en avis-nettside, og litt av noe med en fest på Smestad eller noe så vidt -så dette er en bok jeg ikke kommer til å ha noe kjennskap til heller. Bare det å bli med på terapitimene til noen kjennes ikke ut som er noe jeg ønsker å bli med på. Sorg, smerte og guffe. Nei takk. Samme hvor mye latter som kommer innimellom.

Hvilke tanker gjør du deg, Ts ?

Endret av Wonders
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har bare lest litt, men synes det er en interessant bok. Jeg liker det å få være en "spion" i en terapitime, og det er ei reflektert dame som bruker en del unnvikelsestaktikker- og blir tatt på det.

Anonymkode: 8af8b...22a

Skrevet

Har ikke lest boken, men har stor respekt og sans for henne.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er stor fan av Else Koss Furuset og jobben hun gjør med å fremme arbeid rundt selvmord. Hun er ikke bare "kjendis" men bruker det til noe viktig. Og hun gjør det konsekvent, ikke bare når media ringer på døra. 

• Liker 5
Skrevet

Jeg har ikke lest boka, enda. Men jeg gir Else en :dagens-rose: for hennes åpenhet rundt både brorens og mammaens selvmord og alle andre vanskelige tema Else har tatt opp og satt ord på der andre ikke tørr. 

Å være 11. År og så miste sin mamma til selvmord er noe som setter spor i alle. Hatten av for Else. 

Anonymkode: d4c79...975

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...