Gjest Katteelskeren Skrevet 26. oktober 2018 #1 Skrevet 26. oktober 2018 Hei, noen som har erfaring med disse testene? Var innom Normal i dag og så at de selger 5-pakning for 49 kr.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #3 Skrevet 27. oktober 2018 1 time siden, martinelarsennnnn skrev: Hvor får man kjøpt dem Hun sier hun fant dem på Normal Anonymkode: 4064a...26f 2
Gjest Katteelskeren Skrevet 27. oktober 2018 #4 Skrevet 27. oktober 2018 1 time siden, martinelarsennnnn skrev: Hvor får man kjøpt dem Butikken Normal 😊
Gjest BethD Skrevet 27. oktober 2018 #5 Skrevet 27. oktober 2018 (endret) Jepp Brukt de masse.. fikk ingen strek på de når jeg ikke var gravid, men da jeg var gravid var streken så usynlig at den ville gått i kategorien skyggestrek/ønskestrek her inne.. Den var seriøst så usynlig at jeg skjønner ikke at jeg tok en sjangs på digital. men det gjorde jeg altså,10 dpo og fikk 1-2 på den så de funker de.. må bare passe på å ha brillene klare... Testet videre med de også for å se hvor sterk streken ble og jeg syns aldri de ble særlig sterke.. så de har nok ikke mye fargestoff i seg de der.. Endret 27. oktober 2018 av BethD
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #6 Skrevet 27. oktober 2018 Min fra Normal så slik ut, tre dager etter jeg skulle hatt mens. Var ingen prøver, så jeg testet ikke før mens. Anonymkode: 9860e...4b7
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #7 Skrevet 27. oktober 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Min fra Normal så slik ut, tre dager etter jeg skulle hatt mens. Var ingen prøver, så jeg testet ikke før mens. Anonymkode: 9860e...4b7 Mine var helt like. Knallsterk farge, og jeg testet litt etterhvert fordi jeg ikke kunne tro det helt. Like sterk! Så jeg bruker de absolutt, og tror ikke de er noe dårligere enn rfsu eller andre man får kjøpt på nett. Anonymkode: dab9c...fcb
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #8 Skrevet 29. oktober 2018 Jeg tok en fra Normal nå, negativ. Ganske sikker på at jeg er gravid, men venter koen dager til før jeg tar test. Tror jeg satser på tester fra andre steder Anonymkode: 89323...1ec
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #9 Skrevet 30. oktober 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tok en fra Normal nå, negativ. Ganske sikker på at jeg er gravid, men venter koen dager til før jeg tar test. Tror jeg satser på tester fra andre steder Anonymkode: 89323...1ec Er du gravid blir den positiv uansett test. Det er mer dette med skyggestreker som ødelegger rykte til en del tester. Anonymkode: 4064a...26f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå