Gå til innhold

Graviditetstester fra Normal

Anbefalte innlegg

Gjest Katteelskeren
Skrevet

Hei, noen som har erfaring med disse testene? Var innom Normal i dag og så at de selger 5-pakning for 49 kr. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, martinelarsennnnn skrev:

Hvor får man kjøpt dem

Hun sier hun fant dem på Normal :)

Anonymkode: 4064a...26f

• Liker 2
Gjest Katteelskeren
Skrevet
1 time siden, martinelarsennnnn skrev:

Hvor får man kjøpt dem

Butikken Normal 😊

Skrevet (endret)

Jepp :) Brukt de masse.. fikk ingen strek på de når jeg ikke var gravid, men da jeg var gravid var streken så usynlig at den ville gått i kategorien skyggestrek/ønskestrek her inne.. Den var seriøst så usynlig at jeg skjønner ikke at jeg tok en sjangs på digital. men det gjorde jeg altså,10 dpo og fikk 1-2 på den :) så de funker de.. må bare passe på å ha brillene klare...

Testet videre med de også for å se hvor sterk streken ble og jeg syns aldri de ble særlig sterke.. så de har nok ikke mye fargestoff i seg de der..

Endret av BethD
Skrevet

Min fra Normal så slik ut, tre dager etter jeg skulle hatt mens. Var ingen prøver, så jeg testet ikke før mens. 

FC3768DD-A761-4CCB-89C6-AD35596E4B8C.jpeg

Anonymkode: 9860e...4b7

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min fra Normal så slik ut, tre dager etter jeg skulle hatt mens. Var ingen prøver, så jeg testet ikke før mens. 

FC3768DD-A761-4CCB-89C6-AD35596E4B8C.jpeg

Anonymkode: 9860e...4b7

Mine var helt like. Knallsterk farge, og jeg testet litt etterhvert fordi jeg ikke kunne tro det helt. Like sterk! Så jeg bruker de absolutt, og tror ikke de er noe dårligere enn rfsu eller andre man får kjøpt på nett. 

Anonymkode: dab9c...fcb

Skrevet

Jeg tok en fra Normal nå, negativ. Ganske sikker på at jeg er gravid, men venter koen dager til før jeg tar test. Tror jeg satser på tester fra andre steder :) 

Anonymkode: 89323...1ec

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tok en fra Normal nå, negativ. Ganske sikker på at jeg er gravid, men venter koen dager til før jeg tar test. Tror jeg satser på tester fra andre steder :) 

Anonymkode: 89323...1ec

Er du gravid blir den positiv uansett test. Det er mer dette med skyggestreker som ødelegger rykte til en del tester.

Anonymkode: 4064a...26f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...