AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #3 Skrevet 26. oktober 2018 Åååå Trodde ull ville krympe der?? Damp Anonymkode: 07ffc...3fb
Juvo Skrevet 26. oktober 2018 #4 Skrevet 26. oktober 2018 Bruker det bl.a til å fjerne lukt på tøy som kanskje er brukt i bare noen timer og som ikke trenger en normal vask. Tar 20-30 min med damp og da er den som ny. Bruker det også for plagg som jeg ikke ønsker å stryke. Damp programmet er såpass skånsomt at jeg også har tatt bunadskjorten min i vaskemaskinen, og da er den helt glatt etterpå. Vi bruker det også til skjortene til samboer da han bruker skjorter på jobb hver dag. Tar 4-5 skjorter av gangen og henger de opp på henger med en gang de er ferdige. Kjempefornøyd! 1
Djungelvrål Skrevet 26. oktober 2018 #5 Skrevet 26. oktober 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åååå Trodde ull ville krympe der?? Damp Anonymkode: 07ffc...3fb Ull krymper ikke av varme, det krymper av friksjon.
Parasoll Skrevet 26. oktober 2018 Forfatter #6 Skrevet 26. oktober 2018 2 timer siden, Peonjenta skrev: Ull krymper ikke av varme, det krymper av friksjon. Det var jeg ikke klar over. Tusen takk!
Kvartz Skrevet 26. oktober 2018 #7 Skrevet 26. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Åååå Trodde ull ville krympe der?? Damp Anonymkode: 07ffc...3fb Du kan koke klær av ull uten at de krymper.
Parasoll Skrevet 27. oktober 2018 Forfatter #8 Skrevet 27. oktober 2018 Hatt maskinen noen uker, men ikke turt å bruke den enda. Kanskje på tide å prøve meg litt frem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå