Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvilket vippeserum anbefaler du, evt fraråder du? 

Anonymkode: 73fc8...06b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste som er bevist å forlenge og styrke øyevipper er vippeserum som innholder bimatoprost (også kjent som Allergan). Et vippeserum som innholder bimatoprost er Latisse:

https://web.archive.org/web/20140826120323/http://chiclatisse.com/blogs/news/16004075-latisse-bimatoprost-is-approved-by-the-fda-in-2008

Alt annet av vippeserum er ren svindel. 

Anonymkode: 0c6dc...20e

• Liker 1
Skrevet

Iglow sitt funker.  Brukte 3 tuber men sluttet for jeg likte ikke at jeg var så rød på vippekanten konstant.  Vippene mine ble et par mm lengre men ikke tykkere.  Jeg har lange vipper fra før så ønsket mest at de bli litt tykkere.  Serumet gjør visst ikke noe med selve kvaliteten på vippene, det bare forhindrer at så mange faller av.   

• Liker 2
Gjest Krampus
Skrevet

Iglow fungerte kjempebra på mine vipper, men ble for dyrt i lengden. 

Skrevet

Jeg har brukt vippeserum fra Ame Pure i over 2 mnd. nå. Ser fortsatt ingen forandring på vippene.

Brukte tidligere et serum som het Neu Lash, da ble vippene lengre, men etter en tid mistet jeg myye vipper. Det ble store glipper mellom dem.

Har sett reklame for Iglow, der vippene har blitt veldig lange, men de er ikke tette så det er ikke pent. Var vel fler som sa det så ut som flueføtter og edderkoppben.

Synes det hadde vært penere om vippene var litt kortere og heller litt tykkere/tette.

Anonymkode: b06ca...f9c

• Liker 1
Skrevet

Styr unna iglow, de kjøper det inn for 34 kroner og selger for 699, utrolig sleipt! 

My lash fra Etude house fungerer kjempebra og koster 80 kroner :) Får superlange vipper av det og tipset alle vennindene mine som også har fått suksess! 

anbefaler også castor oil , påfør med ren mascara børste eller fingertuppene. Er klissete så ta på rett før leggetid, styrker og gjør vippene tykkere 

Anonymkode: 7848d...561

• Liker 2
Skrevet

Jeg har brukt et brynserum (brukt det på både bryn og vipper, de har ett for vipper og ett for bryn) på vippekanten i noen måneder nå og jeg har uten tvil fått lengre vipper. Synes ikke jeg fikk noe utpreget godt resultat på bryn, som det jo egentlig var ment for, men det funket veldig bra på vippene. Merket heter Lashfood og skal ha hovedsaklig naturlige ingredienser. 

Anonymkode: bb018...bd4

Gjest MrsMacchiato
Skrevet

Jeg bruker PureLash, koster 999, men varer i ca et halvt år. Hadde ingen tro på det da jeg kjøpte det første gangen, skeptisk som jeg er av meg. Men til min overraskelse fikk jeg lengre vipper, og plutselig begynte jeg å få kommentarer på at vippene mine er så lange/om de er ekte? Det må jeg si jeg aldri hadde trodd jeg skulle høre, har egentlig pleid å ha ganske korte vipper. Det er så utrolig gøy med et produkt som holder hva det lover😊

Skrevet
10 timer siden, MrsMacchiato skrev:

Jeg bruker PureLash, koster 999, men varer i ca et halvt år. Hadde ingen tro på det da jeg kjøpte det første gangen, skeptisk som jeg er av meg. Men til min overraskelse fikk jeg lengre vipper, og plutselig begynte jeg å få kommentarer på at vippene mine er så lange/om de er ekte? Det må jeg si jeg aldri hadde trodd jeg skulle høre, har egentlig pleid å ha ganske korte vipper. Det er så utrolig gøy med et produkt som holder hva det lover😊

Blir de bare lengre, eller blir de tettere også? Synes ikke det er pent med kjempelange vipper med store glipper mellom dem.

Gjest MrsMacchiato
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir de bare lengre, eller blir de tettere også? Synes ikke det er pent med kjempelange vipper med store glipper mellom dem.

Det har jeg aldri tenkt over, har vel egentlig tette vipper fra før av. Så har vært lengden som var mitt fokus, vet ikke hva serumet gjør for tettheten...

Skrevet

Takk for mange svar. Det er håpløst å velge, det er jo tross alt ganske kostbart om de ikke har effekt. Må vel kanskje bare prøve noe og se om det virker for meg eller ikke.

Anonymkode: 73fc8...06b

Skrevet

Latisse fungerer veldig bra.  

Føler alle andre driver med iGlow og har god effekt av det, jeg merket lite til ingen effekt. Kanskje det er individuelt eller noe, eller så er jeg vant med Latisse som er det beste og dermed ble iGlow stusselig i forhold.

• Liker 1
Skrevet

Jeg forstår ikke at noen av dere tør å bruke produkter med bismatoprost. En mulig bivirkning av akkurat den ingrediensen er brune forandringer i øyefargen. Så om du har grønne eller blå øyne, risikerer man å få brune flekker / områder på øynene. De områdene er permanente.

Anonymkode: 8c6c7...673

• Liker 1
Skrevet

IGlow fungerer på meg! Jeg var veldig skeptisk, men siden det virket på en venninne så tenkte jeg at jeg skulle prøve. 

Det tok vel 2-3 måneder før vippene var lange. Begynte for et års tid siden. Setter på serumet ca 1-2 ganger i uken, og de holder seg lange. Er fortsatt på samme tube som da har vart i et år. 

Anonymkode: 1d2d9...28c

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, Cuntzilla skrev:

Latisse fungerer veldig bra.  

Føler alle andre driver med iGlow og har god effekt av det, jeg merket lite til ingen effekt. Kanskje det er individuelt eller noe, eller så er jeg vant med Latisse som er det beste og dermed ble iGlow stusselig i forhold.

Hvor får du kjøpt det? 

Anonymkode: 75b25...e1b

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor får du kjøpt det? 

Anonymkode: 75b25...e1b

Jeg fikk resept av en lege på en hudpleieklinikk, og så bestiller de det inn på apoteket (det er ikke så vanlig i Norge, så få apotek som har det). Du kan også bruke resepten til å kjøpe bimatoprost som er en tiendedel av prisen og akkurat det samme uten en fancy merkelapp. Det er en medisin mot grønn stær/glaukom, de som brukte den på bare et øye måtte jo drive og klippe øyenvippene fordi de ble så lange, så noen var smarte nok til å putte medisinen på en finere flaske, kalle det vippeserum og selge det for 150 dollar i stedet for 20. 

Du kan også bestille på apoteker online, men risikerer jo at det blir stoppet i tollen og avkrevd en resept for å få det utlevert.

Les deg opp på bivirkninger, som en annen skriver så kan det gjøre pupillen mørkere. Men nå smører man det bare langs vippekanten og drypper det ikke i øyet, da.. jeg har lyse øyne og ser ikke noe endring. Merker vippekanten kanskje har blitt bittelitt mørkere, men det er jo bare fint det, naturlig eyeliner.

Skrevet
På 27.10.2018 den 2.36, AnonymBruker skrev:

Styr unna iglow, de kjøper det inn for 34 kroner og selger for 699, utrolig sleipt! 

My lash fra Etude house fungerer kjempebra og koster 80 kroner :) Får superlange vipper av det og tipset alle vennindene mine som også har fått suksess! 

anbefaler også castor oil , påfør med ren mascara børste eller fingertuppene. Er klissete så ta på rett før leggetid, styrker og gjør vippene tykkere 

Har du dokumentasjon på denne påstanden?

Har forøvrig brukt My lash fra Etude House uten effekt...

Skrevet
På 27.10.2018 den 2.36, AnonymBruker skrev:

Dette du skriver med iGlow stemmer ikke. Hvor har du det fra?

Anonymkode: 21928...6d8

Gjest bienvilleparish
Skrevet

Har bare prøvd iglow, men fikk definitivt lenger vipper av det. Har hatt samme serum i over ett år nå og er ennå ikke tomt. 

Skrevet

Purelash funker som bare det på meg. Dyrt, men verdt det. 

Anonymkode: e233c...b0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...