Gjest skrivekrampe.. Skrevet 22. mars 2005 #1 Skrevet 22. mars 2005 Jeg pleier nesten alltid å trykke "kopier" et par ganger etterhvert når jeg skriver lange innlegg, slik at jeg ikke trenger å skrive alt på nytt hvis det skulle bli slettet. Jeg satt nettopp og skrev et hyper-ekstremt-kjempestort-mega-langt innlegg og var på vei til å klikke slik at det ble kopiert. Plutslig var hele innlegget borte. :-? Det har skjedd et par ganger før også, hvilken drittknapp er det jeg kommer borti? :-x Blir så sint og oppgitt når slikt skjer. Går det an å klikke slik at det lange innlegget kommer tilbake på skjermen?
Mrs. K Skrevet 22. mars 2005 #2 Skrevet 22. mars 2005 Har du brukt ctrl+c for å kopiere og kanskje trykket "x" i stedet for "c" så kan du bruke ctrl+z (angreknappen). Hilsen Trille
Gjest MJ Skrevet 24. mars 2005 #3 Skrevet 24. mars 2005 Skulle det være at du klipper det ut istedet for å kopiere det så er det jo bare å lime det inn igjen. ctrl-z fungerer også, men bare hvis nettleseren støtter det. Ellers så kan det være "delete"(eller "del") du har vært borti, da er det bare ctrl-z som fungerer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå