AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #1 Skrevet 26. oktober 2018 Hvor langt er det pliktig att en arbeidsgiver skal kunne strekke seg når enn trenger tilrettelagt arbeid. Har erklæring fra lege om att det er nødvendig med tilrettelegging for å kunne holde frem i jobben, har fått en tilrettelegging som fungerer optimalt slik det er i dag. men blir så fortvilet når det er flere kolegaer så må stikke nesen sin i alt. Min tilstand er ikke synlig så de gir rett og slett utrykk for at det ikke er så galt som jeg vil ha det til.. diagnosen er verken noe jeg eller fastlegen har kommet frem til, er tross alt leger på sykehus som har kommet frem til det. Anonymkode: 4fc25...281 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #2 Skrevet 26. oktober 2018 Hva er det som feiler folk?! Hva skal dine kollegaer legge seg oppi din helse/tilrettelegging for! Jeg ble også syk, kronisk syk for et par år siden, og har tilrettelagt hos meg, men ingen av mine kollegaer legger nesen sin oppi det Anonymkode: 8b4c3...cb6
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #3 Skrevet 26. oktober 2018 Kollegene har ikke noe med din tilstand, men det kan jo være du får mer forståelse hvis du forteller dem om det. For øvrig hvis det er slik at de får flere tunge oppgaver fordi du har tilrettelegging så kan jeg jo forstå at de blir irritert, jeg har selv måtte være den som tok alle drittjobbene fordi resten av gjengen hadde tilrettelegging, det er ikke akkurat gøy. Anonymkode: 33d5f...c38
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #4 Skrevet 26. oktober 2018 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor langt er det pliktig att en arbeidsgiver skal kunne strekke seg når enn trenger tilrettelagt arbeid. Har erklæring fra lege om att det er nødvendig med tilrettelegging for å kunne holde frem i jobben, har fått en tilrettelegging som fungerer optimalt slik det er i dag. men blir så fortvilet når det er flere kolegaer så må stikke nesen sin i alt. Min tilstand er ikke synlig så de gir rett og slett utrykk for at det ikke er så galt som jeg vil ha det til.. diagnosen er verken noe jeg eller fastlegen har kommet frem til, er tross alt leger på sykehus som har kommet frem til det. Anonymkode: 4fc25...281 Kjære deg! Ikke bry deg om kollegane dine, det er ikke de som betaler maten du skal ha på bordet. Det viktigste er at du har en jobb, og at arbeidsgiver hjelper deg å stå i jobb. Det er omtrent umulig å komme inn i AAP nå, så hold ut! Anonymkode: e8d6f...71e 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #5 Skrevet 26. oktober 2018 Det er ikke alle arbeidsgivere som er så interesserte i å tilpasse... Jeg har en hjertesykdom, og selv ikke spesialisterklæringer (fra kardiolog) er nok til at min arbeidsgiver vil tilrettelegge. Tilretteleggingen er å slippe å være kontaktlærer på (barne)skolen jeg jobber på, for å redusere stress. Anonymkode: d9114...360 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #6 Skrevet 26. oktober 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke alle arbeidsgivere som er så interesserte i å tilpasse... Jeg har en hjertesykdom, og selv ikke spesialisterklæringer (fra kardiolog) er nok til at min arbeidsgiver vil tilrettelegge. Tilretteleggingen er å slippe å være kontaktlærer på (barne)skolen jeg jobber på, for å redusere stress. Anonymkode: d9114...360 Jeg har ikke jobb pga manglende tilrettelegging. Anonymkode: e8d6f...71e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå