Gå til innhold

Hvordan ville du likt det?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Porselen

Er du usaklig oppsagt og du er organisert så ta kontakt med den tillitsvalgte eller ditt forbund direkte. De vil da se på saken og vurdere om den er god nok til å gå videre med. Men det må skje innen en viss tid, det er absolutte frister i disse sakene.

Etter å ha lest mange innlegg fra deg, så må jeg si at nå er det på tide at du får ut fingeren og gjør det du har sagt at du skal gjøre. Hvis du snakker like mye om flytting til dine tidligere kolleger uten å gjøre det, som du snakker om det her inne så er det ikke rart at ingen tar deg på alvor.

Og så må du komme med mere opplysninger hvis du ønsker fornuftige råd, du trenger ikke opplyse hverken navn eller bosted av den grunn. Det går an å komme med litt flere detaljer for at vi bedre skal forstå uten å utlevere deg seg helt. Vi er ikke tankelesere.

Flytt til Oslo hvis du vil det, men Oslo er stort og du kan godt være uheldig der også.

Tror det er på tide å ta tak i deg selv og gjøre noe annet med livet ditt enn denne "barnehage-problematikken". Livet er mere enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Denne tråden har utartet seg til å kaste skitt på hverandre. Hadde vært kjekt om folk her på KG kunne være litt hyggelige mot hverandre av og til. Jeg er forholdsvis ny her og har ikke fått med meg noen av de tidligere trådene som det tydeligvis refereres til, men det går vel an å vise litt forlkeskikk? Har ikke noe annet råd til trådstarter enn at du får flytte fra stedet. Har litt problemer med å forstå noen av problemene dine. Men hvis du føler at situasjonen din er vanskelig og at alle er mot deg på stedet der du bor, så får du flytte til et annet sted og begynne med blanke ark. Barnefaren kan ikke nekte deg det bare du holder deg innenfor landegrensen. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Denne tråden har utartet seg til å kaste skitt på hverandre. Hadde vært kjekt om folk her på KG kunne være litt hyggelige mot hverandre av og til. Jeg er forholdsvis ny her og har ikke fått med meg noen av de tidligere trådene som det tydeligvis refereres til' date=' men det går vel an å vise litt forlkeskikk? Har ikke noe annet råd til trådstarter enn at du får flytte fra stedet. Har litt problemer med å forstå noen av problemene dine. Men hvis du føler at situasjonen din er vanskelig og at alle er mot deg på stedet der du bor, så får du flytte til et annet sted og begynne med blanke ark. Barnefaren kan ikke nekte deg det bare du holder deg innenfor landegrensen. Lykke til.[/quote']

Hannen.

KG-folket har utvist stor tålmodighet mot denne trådstarteren som er kjent på nettet som forumspammeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Ok. Som sagt så er jeg temmelig ny her og har ikke fått med meg det. Da er det lettere å forstå svarene som har blitt gitt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s
Denne tråden har utartet seg til å kaste skitt på hverandre. Hadde vært kjekt om folk her på KG kunne være litt hyggelige mot hverandre av og til. Jeg er forholdsvis ny her og har ikke fått med meg noen av de tidligere trådene som det tydeligvis refereres til' date=' men det går vel an å vise litt forlkeskikk? Har ikke noe annet råd til trådstarter enn at du får flytte fra stedet. Har litt problemer med å forstå noen av problemene dine. Men hvis du føler at situasjonen din er vanskelig og at alle er mot deg på stedet der du bor, så får du flytte til et annet sted og begynne med blanke ark. Barnefaren kan ikke nekte deg det bare du holder deg innenfor landegrensen. Lykke til.[/quote']

skittkasting? Vel, det er ikke annet en det du selv skriver som har vært skrevet til trådstarter. En billion ganger nå snart, faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting som ihverfall ikke hjelper deg er å skrive innlegg på KG. Folk blir lei av å lese om de samme problemstillingene i tråd etter tråd når du tydeligvis ikke følger noen av de konstruktive rådene du får, og dermed får du negative tilbakemeldinger som igjen vil forsterke opplevelsen din av at alle er i mot deg. Du er tydeligvis i en veldig vanskelig situasjon som du må finne en vei ut av. Du må derfor bestemme deg for om du vil bli der du bor og gjøre noe med situasjonen der, eller flytte. Skriv opp en liste med fordeler og ulemper ved å flytte og å bli, og velg det alternativet som gir deg og barnet ditt flest fordeler. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...