Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2005 #1 Del Skrevet 22. mars 2005 Tenk deg at du fikk sparken i barnehagen der du jobbet, at dette skjedde på en suspekt måte, og at ingen kolleger senere hilste på deg. Dette var den eneste barnehagen på stedet, og dine barn "måtte" gå der. Din partner skjønner ikke "problemet", dere skal skilles - du får ikke lov til å flytte vekk. Din partner er "god venn" med de ansatte. Tenk deg så at barnehagen finner "problemer" hos ditt barn, og at disse kolleger skal være med på denne "utredningen" og senere hjelpetiltak. Hvordan ville du taklet det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 23. mars 2005 #2 Del Skrevet 23. mars 2005 Tenk deg at du fikk sparken i barnehagen der du jobbet, at dette skjedde på en suspekt måte, og at ingen kolleger senere hilste på deg. Dette var den eneste barnehagen på stedet, og dine barn "måtte" gå der. Din partner skjønner ikke "problemet", dere skal skilles - du får ikke lov til å flytte vekk. Din partner er "god venn" med de ansatte. Tenk deg så at barnehagen finner "problemer" hos ditt barn, og at disse kolleger skal være med på denne "utredningen" og senere hjelpetiltak. Hvordan ville du taklet det? Hvorfor føler jeg at jeg har lest dette innlegget før... 1. hvis du mener du ble usaklig oppsagt, bør du kontakte fagforeningen eller andre som kan hjelpe deg. Arbeidstagere har et ganske godt oppsigelsesvern. 2. Din fraskilte mann kan ikke nekte deg å flytte. 3. Hvis mannen din er så god venn med de som arbeider i barnehagen, er det jo rart at de "finner" feil med barnet ditt (virker som du mener de finner disse feilene for å straffe deg?). 4. Selv om du er på kant med de ansatte i barnehagen, tror jeg ikke ekstraressurser til barnet ditt er en straff. Mange får ikke de ressursene de har krav på, og jeg tviler på at det blir gjort vedtak uten saklig grunn. Men om mitt barn hadde hatt behov for helpetiltak, ville jeg vært svært glad om det fikk det. 5. Hva er problemet? At du ble usaklig oppsagt? At du ikke lenger er venner med dine tidligere kolleger? At mannen din ikke er uvenn med de som passer deres felles barn? At barnet ditt blir utredet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 23. mars 2005 #3 Del Skrevet 23. mars 2005 Jeg kan ikke forstå at denne tråden - for det er jo i realitete samme tråd - skal dukke opp igjen og igjen og... Jeg vet ikke hvordan jeg ville taklet det, men dette gjeder ikke meg, det gjelder deg - og du takler det tilsynelatende ikke veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2005 #4 Del Skrevet 23. mars 2005 Støtte fra fagforening? Er det å sende saken rundt til alle arbeidsgivere bortsett fra den du var ansatt i.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2005 #5 Del Skrevet 23. mars 2005 Er det ikke rart at man stadig vekk får høre de samme betegnelsene om seg privat som her inne? ... når disse personene vet at jeg er her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 23. mars 2005 #6 Del Skrevet 23. mars 2005 Paranoia? Er du usaklig oppsagt, ta kontakt med fagforeningen. Og for Guds skyld - flytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2005 #7 Del Skrevet 23. mars 2005 Føler jeg kan takle alt etter å ha vært her inne. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oppgitt Skrevet 23. mars 2005 #8 Del Skrevet 23. mars 2005 Føler jeg kan takle alt etter å ha vært her inne. Takk!' Er det etter dette utbruddet lov å undre seg om en eventuell oppsigelse (og skilsmisse) kanskje ikke er så rar? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2005 #9 Del Skrevet 23. mars 2005 ' Er det etter dette utbruddet lov å undre seg om en eventuell oppsigelse (og skilsmisse) kanskje ikke er så rar? :klø: Hvordan tror(mener) du en slik bemerkning opleves av den som får den mot seg? Hvorfor føler du at du må komme med en slik bemerkning? Sier litt om deg. Skulle ikke forundre meg om du jobber i de etatene jeg kritiserer.(jeg har ikke kommet med personlige karakteritistikker av de ansatte) Og var dette et "utbrudd"? Du kan også ta det helt med ro - det er vel ingen her inne som mener noe motsatt av det du sier!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gubbanoa Skrevet 23. mars 2005 #10 Del Skrevet 23. mars 2005 Skjønner ikkeno av denne tråden, jeg, her var det mange gjester uten "nick" og kanskje noen som kjenner hverandre fra før? Forøvrig enig med Embla S. Og la for all del ikke dette gå ut over barnets mulighet til å få ekstra hjelp/resurser dersom h*n trenger det! Hilsen Gubbanoa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2005 #11 Del Skrevet 23. mars 2005 Nei, hvordan skal man få sjansen til å skjønne noe, når gamle brukere sitter der som hauker og passer på! Men det er kanskje en fordel at dette forumet tilsynelatende er et LITE samfunn..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest2 Skrevet 23. mars 2005 #12 Del Skrevet 23. mars 2005 Høres nesten ut som den gjesten som drev og malte i vei om ppd og alle gærningene på bygda i noen innlegg for ei stund siden........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 23. mars 2005 #13 Del Skrevet 23. mars 2005 Det er nok det og gir seg ikke før noen er enig med henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annen gjest Skrevet 23. mars 2005 #14 Del Skrevet 23. mars 2005 Høres nesten ut som den gjesten som drev og malte i vei om ppd og alle gærningene på bygda i noen innlegg for ei stund siden........... Ja, det er "spammegjesten" som er på ferde igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest2 Skrevet 23. mars 2005 #15 Del Skrevet 23. mars 2005 Ja, det er "spammegjesten" som er på ferde igjen. Greit at folk har noe å finne på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 23. mars 2005 #16 Del Skrevet 23. mars 2005 Føler jeg kan takle alt etter å ha vært her inne. Takk! Dette er skittkasting - du rakker så ned på alle oss her inne og tillater deg å komme med ufine karakteristikker. Fatter ikke hvorfor du gidder å vende tilbake, gang på gang på gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 23. mars 2005 #17 Del Skrevet 23. mars 2005 Enig med Lois Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annen gjest. Skrevet 23. mars 2005 #18 Del Skrevet 23. mars 2005 Det er nok det og gir seg ikke før noen er enig med henne Hvis du mener det er medisinen så tar jeg ansvar: Jeg offentliggjør herved at jeg er helt og fullt enig i absolutt alt trådstarter noen gang har tenkt, ment, skrevet, lest, sagt, kommer til å tenke, kommer til å si, kommer til å gjøre + mva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 23. mars 2005 #19 Del Skrevet 23. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2005 #20 Del Skrevet 23. mars 2005 Dette er skittkasting - du rakker så ned på alle oss her inne og tillater deg å komme med ufine karakteristikker. Fatter ikke hvorfor du gidder å vende tilbake, gang på gang på gang! Kanskje jeg liker selvpining. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå