AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #1 Skrevet 26. oktober 2018 Har solgt en vare til rundt 2000 kr på finn og kjøperen ønsket å betale kontant. Etter å ha studert de så ser jeg at de er falske. Hva gjør jeg nå? Anonymkode: 5a0d6...dcb
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #3 Skrevet 26. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har solgt en vare til rundt 2000 kr på finn og kjøperen ønsket å betale kontant. Etter å ha studert de så ser jeg at de er falske. Hva gjør jeg nå? Anonymkode: 5a0d6...dcb Kontakter politiet sporenstreks på 02800! Og la være å ta så mye på sedlene. Legg de gjerne i en plastpose. Ta vare på all korrespondanse du har hatt med kjøper. Anonymkode: 867e2...4a3 5
Chablis Skrevet 26. oktober 2018 #4 Skrevet 26. oktober 2018 Jøss, med dagens sedler så synes jeg det er utrolig at noen har klart å lage sedler som ser ekte ut i det hele tatt? Kan vi få se bilde av disse sedlene? Jeg ble oppriktig nysgjerrig . Og ja kontakt politiet. Kontakt gjerne kjøper også, det kan jo være at vedkommende ikke vet han hen går rundt med falske penger. 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #5 Skrevet 26. oktober 2018 Takk for svar dere. Skal ta kontakt med politiet og høre hva de kan gjøre. Anonymkode: 5a0d6...dcb 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #6 Skrevet 26. oktober 2018 Vært borti falske penger før og tok henne på fersken (hun flyktet fra stede jeg jobbet når jeg ba om ekte penger), var det en kvinne? Kan være samme person som jeg var borti og laget en skisse av til politiet om du er i Oslo området. Anonymkode: dab91...84e
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #7 Skrevet 28. oktober 2018 På 26.10.2018 den 20.24, AnonymBruker skrev: Takk for svar dere. Skal ta kontakt med politiet og høre hva de kan gjøre. Anonymkode: 5a0d6...dcb At han svindlet ved et Finn-kjøp er de sikkert ikke så opptatt av, vanligvis, men at det er en falskmyntner løs er de derimot svært opptatte av og tar meget alvorlig. Falske penger ser de på som en grov kriminell handling. Hva sa politiet? Du har vel kontaktet dem nå? Ser at innlegget er et par dager gammelt. Anonymkode: 44810...0e6 5
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #8 Skrevet 28. oktober 2018 Å betale med falske penger i person er idiotisk. Det er en alvorlig kriminell handling politiet definitivt vil sjekke opp. De vil selvsagt finne ut hvor de falske pengene kommer fra. Både bruke og distribuere falske penger er ulovlig og tipper det straffes verre enn voldtekt Anonymkode: 5fc9a...77f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå