Gjest GreenSky Skrevet 22. mars 2005 #1 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg er på jakt etter noen virkelig schwæææære puter! Jeg har en seng som jeg vil gjøre litt sofa-aktig. Hvis jeg setter meg i senga nå, når ikke beina gulvet. Jeg trenger derfor noen puter som tar så stor plass at de "dytter" personen som sitter i senga litt ut, samtidig som de gir ryggstøtte. Hvis dere skjønte hva jeg mente. Noen som har tips om slike puter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 22. mars 2005 #2 Del Skrevet 22. mars 2005 Kid? Jysk? Hansen & Dysvik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 22. mars 2005 #3 Del Skrevet 22. mars 2005 Ikkeno på Kidd. Lurte på om noen visste noe spesifikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 22. mars 2005 #4 Del Skrevet 22. mars 2005 De har jo sånne gigaputer på Ikea tror jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 22. mars 2005 #5 Del Skrevet 22. mars 2005 Her er det puter i str 72x72cm. Problemet er jo at det er et håpløst mål, så man må kjøpe trekkene på Ikea også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 22. mars 2005 #6 Del Skrevet 22. mars 2005 Ja, det var noe slikt jeg er ute etter. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natalia Skrevet 24. mars 2005 #7 Del Skrevet 24. mars 2005 På Stoff og Stil hadde de tidligere puter i 100 x 100 cm... www.stoffogstil.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 26. mars 2005 #8 Del Skrevet 26. mars 2005 jeg kjøpte noen på sparkjøp for ca tre år siden, ellers mener jeg at jeg har sett noen i ellos-katalogen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå