Gå til innhold

Er det vanlig å få orgasme av menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen med mannen min i 15 år, og han gir meg aldri orgasme. Han prøver sjelden, og om han prøver blir det så klinisk og...turnoff. Jeg drømmer hver dag om at jeg møter en mann som gir meg fantastiske orgasmer. Det hadde vært såå deilig. Det er bare en fantasi så klart, men....er det vanlig? Klarer de fleste menn å gi kvinner orgasme? 

Jeg klarer fint å få orgasme på egen hånd, men da blir jeg alltid så trist etterpå fordi jeg savner en mann som gjør det med meg. Så jeg prøver å la være. 

K35

Anonymkode: 3655a...3e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må trå til selv hvis jeg skal komme. Min nåværende er flink under forspillet og det ender alltid med orgasme. Under selve samleiet tar jeg på meg selv for å oppnå orgasme. Har aldri kommet under samleie uten egeninnsats.

Anonymkode: c0c31...99b

• Liker 6
Skrevet

Ta ansvar for din egen seksualitet!! Du må jo vise mannen hva han skal gjøre, er jo ikke akkurat så menn kommer utlært som orgasme-givere!😂

• Liker 5
Skrevet
14 minutter siden, Lita_go skrev:

Ta ansvar for din egen seksualitet!! Du må jo vise mannen hva han skal gjøre, er jo ikke akkurat så menn kommer utlært som orgasme-givere!😂

Har prøvd mange ganger, men han er ikke så veldig interessert. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har prøvd mange ganger, men han er ikke så veldig interessert. 

Liker han ikke om du tar på deg selv? Hvis det er slik hadde ikke jeg hatt sex med han for å si det sånn.

Anonymkode: c0c31...99b

• Liker 5
Skrevet

Jeg har vært borti to typer menn. De som gir fullstendig faen i din seksualitet, og de som elsker den. 

De som elsker den, er de som viser interesse i og utenfor senga. Det vil si at de leser seg opp på temaet eller mottar veiledning som de IKKE glemmer. Han jeg treffer nå, har fått meg til å squirte, og er interessert i å bli bedre kjent med min kinkye side. 

Rasshøl (beklager formuleringen) driter i deg og har kun fokus på seg selv. Jeg opplevde en gang at en mann ejakulerte over hånden min i det jeg prøvde å rekke hans orgasme... Selvsentrert tosk. Han hadde null peiling på klitoris og g-punkt. Og ga f...

Anonymkode: 06ca4...8c0

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor gidder du? Jeg har vært gift i 20 år, og vi har faktisk ALDRI hatt sex uten at jeg har kommet. Hvorfor? Fordi min mann elsker å tilfredsstille meg, og det er alltid min orgasme som kommer først, så hans. Tips: Finn deg en ny mann.

Anonymkode: 40a5d...3e9

• Liker 10
Skrevet

Det høres trist ut 😕 Min kjæreste er veldig glad i å tilfredsstille meg, og sørger alltid for at jeg får 'mitt' :) Kan nesten bli for mye av det gode iblant, men jeg klager absolutt ikke. :)  Virker som det er like viktig for han at jeg kommer, som at han kommer. 

Anonymkode: b1d9b...2ba

• Liker 2
Skrevet

Ja, men kommer best av å sitte oppå han og ri :) 

Skrevet

Hmm..Som eneste hane i kurven sålangt i tråden får jeg da bare snakke for meg selv her...

Klart dama skal ha orgasme også, har enda til dags dato ikke opplevd å ikke kunne damer jeg har har vært på orgasme.

Jeg foretrekker fakstisk at hun kommer først så kommer vi som oftest ilag sammen etterpå.

En dyktig mann vet knepene på dette og er det ei dame som sliter så har det bestandig gått seg til ihvertfall for meg:-)

Blir litt feil å si at dama skal sørge for seg selv osv..klart hun kan bidra som kjenner kroppen sin men som sagt alle damer har trigger punkter:-)

• Liker 4
Skrevet
12 minutter siden, Noska72 skrev:

Hmm..Som eneste hane i kurven sålangt i tråden får jeg da bare snakke for meg selv her...

Klart dama skal ha orgasme også, har enda til dags dato ikke opplevd å ikke kunne damer jeg har har vært på orgasme.

Jeg foretrekker fakstisk at hun kommer først så kommer vi som oftest ilag sammen etterpå.

En dyktig mann vet knepene på dette og er det ei dame som sliter så har det bestandig gått seg til ihvertfall for meg:-)

Blir litt feil å si at dama skal sørge for seg selv osv..klart hun kan bidra som kjenner kroppen sin men som sagt alle damer har trigger punkter:-)

😍

• Liker 3
Skrevet

Av gutter og voksne guttevalper, nei. Av ekte menn ja. 

Syntes forferdelig synd på deg ts :( Du fortjener bedre! Han er jo bare ego og respektløs!

Anonymkode: 9e84a...297

• Liker 4
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har vært sammen med mannen min i 15 år, og han gir meg aldri orgasme. Han prøver sjelden, og om han prøver blir det så klinisk og...turnoff. Jeg drømmer hver dag om at jeg møter en mann som gir meg fantastiske orgasmer. Det hadde vært såå deilig. Det er bare en fantasi så klart, men....er det vanlig? Klarer de fleste menn å gi kvinner orgasme? 

Jeg klarer fint å få orgasme på egen hånd, men da blir jeg alltid så trist etterpå fordi jeg savner en mann som gjør det med meg. Så jeg prøver å la være. 

K35

Du er fokusert på at det er han som må gi deg en orgasme, men hvordan opplever han deg i senga da? Er du delaktig og en del av det dere begge driver med? Om han opplever deg som passiv har han kanskje blitt litt sliten etter 15 år med prøving?

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, visp skrev:

Du er fokusert på at det er han som må gi deg en orgasme, men hvordan opplever han deg i senga da? Er du delaktig og en del av det dere begge driver med? Om han opplever deg som passiv har han kanskje blitt litt sliten etter 15 år med prøving?

Du burde begynne å jobbe i kundeservice: "Du er fokusert på din persepsjon og tilfredshet av vår keldners framtreden, men hvordan opplevde han deg? Bidro du til den ubehagelige opplevelsen du hadde? Om du oppleves som en hurpe kan du bli behandlet som en hurpe. Vi beklager at du føler at vi har gjort noe galt og vi vil gjerne hjelpe deg føle noe annet."

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

Du burde begynne å jobbe i kundeservice: "Du er fokusert på din persepsjon og tilfredshet av vår keldners framtreden, men hvordan opplevde han deg? Bidro du til den ubehagelige opplevelsen du hadde? Om du oppleves som en hurpe kan du bli behandlet som en hurpe. Vi beklager at du føler at vi har gjort noe galt og vi vil gjerne hjelpe deg føle noe annet."

:laugh:Dust... Ja, ok- ser det nå, haha.

Skrevet
2 minutter siden, visp skrev:

:laugh:Dust... Ja, ok- ser det nå, haha.

Men hvis jeg noen gang får en misfornlyd partner sender jeg hun til deg for råd.

"Eg får itj orgasm" (les det på søtt trøndersk mef rødt hår og grønne øyne og honningmelonpupper (størrelsesmessig, ikke farge, smak eller tekstur)).

"Har du tenk på hvordan du kan tilfredstille *han* bedre?" (les i egen stemme)

• Liker 1
Skrevet

Sliter generelt med å komme. Har også bakovervendt livmor, så sex er en ganske kjip greie til tider.

Men han gjør virkelig alt jeg kunne ønske for at jeg skal komme hvis jeg ytrer ønske om det. Noe jeg stort sett ikke gjør fordi jeg ikke får noe ut av sex annet enn å glede ham. Og det gleder jo meg å glede ham selvsagt. 

Anonymkode: 7d158...25a

Skrevet

Vi er begge to elendige i senga haha. Ingen av oss tilfredstille kvarandre seksuelt. Har hatt orgasme ca to gonger i løpet av 12 år når vi har sex. Eg har aldri klart å få han til å komme ved suging eller runking, klare det av og til når vi rir.

Når det er sagt så er ikkje sex hovudfokuset i vårt forhold. Og nei eg trur ikkje det er vanlig å få orgasme av menn.

Anonymkode: b4aef...650

Gjest HarryDotter
Skrevet

Det burde egentlig ikke være så vanskelig...i teorien iallefall. Man kjenner best sin egen kropp og sine triggerpunkter. Dersom man er flink til å kommunisere disse til partner og h*n er villig til å gjøre det, så ligger muligheten vidåpen for orgasme.

Grunnen til at flere kvinner enn menn sliter med å få orgasme med partner, tror jeg skyldes at mange damer er mer nervøse og usikre på hva partner tenker og føler om kroppen hennes. Usikkerhet er orgasmekiller nr.1.

Skrevet
2 timer siden, HarryDotter skrev:

Det burde egentlig ikke være så vanskelig...i teorien iallefall. Man kjenner best sin egen kropp og sine triggerpunkter. Dersom man er flink til å kommunisere disse til partner og h*n er villig til å gjøre det, så ligger muligheten vidåpen for orgasme.

Grunnen til at flere kvinner enn menn sliter med å få orgasme med partner, tror jeg skyldes at mange damer er mer nervøse og usikre på hva partner tenker og føler om kroppen hennes. Usikkerhet er orgasmekiller nr.1.

Jaja typisk menn å skylde på kvinnene. Aner du hvor mange menn som er direkte dårlige i senga? Som er egoistiske? Som kommer etter 5 minutter og ikke gidder å bruke mer enn 5 minutter på foreplay heller? Men neeeida det er kvinnene som er usikre i senga og kjenner sin egen kropp for dårlig 🙄 Du skal se de samme kvinnene med menn som er gode i senga da og de får orgasmer på rams 

Anonymkode: 9e84a...297

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...