AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #1 Skrevet 26. oktober 2018 Har begynt å trene litt, ikke for å gå ned i vekt, men for å få en sterkere, sunnere kropp og mer energi. Kondisjonen er ikke god ennå, men jeg jobber med saken. Idag har jeg jogget en runde rundt løpebanen. Løpt 6 ganger opp og ned en fotballbane og avsluttet med å løpe 4 ganger opp en liten bratt bakke. Trenet lårene med strikk 12x3 repetisjoner. Frokost: 2 knekkebrød med brunost Lunsj: 2 grove brødskiver med en avocado på, salat, tomat, agurk og rødløk. Litt balsamico dressing. Mellom: En boks Cottage Cheese (den minste) Middag blir idag: Taco. Spiser en stor lefse somregel. Føler jeg er tom for energi i beina! Er dette mye eller lite mat? Jeg er middels aktiv utenom trening. Går og løfter mye på jobb. Anonymkode: 4eb06...dbd
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #2 Skrevet 26. oktober 2018 Dersom du begynner å gå ned i vekt nå når du har begynt å trene så spiser du for lite. Vanskelig å si om det er nok mat isolert sett. Anonymkode: d7eb7...aeb 1
FrankDrebin Skrevet 26. oktober 2018 #3 Skrevet 26. oktober 2018 Dersom du ikke er sulten lenger etter de måltidene, er det nok.
Gjest Dævendøtte Skrevet 26. oktober 2018 #4 Skrevet 26. oktober 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har begynt å trene litt, ikke for å gå ned i vekt, men for å få en sterkere, sunnere kropp og mer energi. Kondisjonen er ikke god ennå, men jeg jobber med saken. Idag har jeg jogget en runde rundt løpebanen. Løpt 6 ganger opp og ned en fotballbane og avsluttet med å løpe 4 ganger opp en liten bratt bakke. Trenet lårene med strikk 12x3 repetisjoner. Frokost: 2 knekkebrød med brunost Lunsj: 2 grove brødskiver med en avocado på, salat, tomat, agurk og rødløk. Litt balsamico dressing. Mellom: En boks Cottage Cheese (den minste) Middag blir idag: Taco. Spiser en stor lefse somregel. Føler jeg er tom for energi i beina! Er dette mye eller lite mat? Jeg er middels aktiv utenom trening. Går og løfter mye på jobb. Anonymkode: 4eb06...dbd Selv hadde jeg dødd av sult av denne dagsrasjonen.
Tvist Skrevet 26. oktober 2018 #5 Skrevet 26. oktober 2018 Synes det ser veldig lite ut også uten trening.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #6 Skrevet 26. oktober 2018 Kanskje legge inn et lite kveldsmåltid? Anonymkode: 91c7a...026
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #7 Skrevet 26. oktober 2018 Når vektnedgang ikke er målet med treningen, så trenger du ikke stresse med kostholdet. Spis etter appetitt. "Tom for energi i beina" er vanlig når du starter å trene. Etter hvert vil du oppleve å bli sterkere og mer utholden. Anonymkode: 899a2...d70
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #8 Skrevet 27. oktober 2018 Ville spist noe mer proteinrikt til frokost istedetfor knekkebrød. Peanøttsmør og banan for eks Anonymkode: e5874...2c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå