Gå til innhold

Når du kommer hjem fra jobb, hva bytter du om til da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du kommer hjem fra jobb, hva slags klær bytter du om til da? Og hva er ditt favoritt hjemme-antrekk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avh av sesong, jobber gjerne i skjørt/kjole og høyhælte sko, blir å kaste alt hjemme og er det sommer ofte en shorts eller kanskje en sommer kjole og barbeint, ellers noe løst og ledig og ofte store ullsokker. 

• Liker 1
Skrevet

Kosebukse og løse behagelige klær. 

Anonymkode: b297c...65d

• Liker 5
Skrevet

Mine deilige hjemestrikka sokker jeg fikk til jul, ridebukse, og en løs og ledig t-shirt

Anonymkode: 7e7f4...01d

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mine deilige hjemestrikka sokker jeg fikk til jul, ridebukse, og en løs og ledig t-shirt

Kosebukse, autocorrect!

• Liker 8
Skrevet

Pysjbukse, t-skjorte, og ingen tvangstrøye (BH)

Anonymkode: ce1d6...7be

• Liker 4
Skrevet

Joggebukse, gammel og myk genser og ullsokker.

Skrevet

Onepiece 😍

Anonymkode: b7342...2e7

• Liker 1
Skrevet

Type loungedress eller pysj.

Skrevet

First thing first; tar av meg BH. Deretter joggebukse. 

• Liker 3
Skrevet

Sommer: løsthengende og flagrende gevanter (tuller ikke). Vinter: pyjamasbukser, utvasket t-skjorte, myk, lang strikkejakke og ulltøfler. Hvis jeg skal være alene, vel og merke. 

Skrevet

Kari Traa ull bukse og samboers hettegenser ❤

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, Hedy Lamarr skrev:

Sommer: løsthengende og flagrende gevanter (tuller ikke). Vinter: pyjamasbukser, utvasket t-skjorte, myk, lang strikkejakke og ulltøfler. Hvis jeg skal være alene, vel og merke. 

Hva er gevanter? Googlet bilder, og det kom opp alt fra vanlige kjoler til bunad..

Skrevet

Joggetøy

Jeg går alltid bare i joggetøy når jeg er inne

Skrevet

Etter dagvakt bytter jeg til turtøy, ettersom jeg har noen hunder som må luften.

Etter senvakt bytter jeg til kosebukse og singlet, for da er dyrene luftet og jeg skal bare daffe.

Anonymkode: e09a9...dcc

Skrevet

Kaster BHen så raskt som mulig. Mannen klager ikke. 

Skifter ofte til kosebukse, men ikke alltid. Har gjerne på meg en deilig t-skjorte, og har alltid på meg tøfler. 😂

Anonymkode: a2154...c20

• Liker 1
Gjest Krampus
Skrevet

Jeg bytter ikke om til noe før etter jeg har dusjet på kvelden. Da er det pysjbukse, genser og ullsokker.

Skrevet

Av med bh. På med langermet bomullstrøye og joggebukse. På vinteren er det bare bein i hjemmestrikket tova ulltøfler.

Anonymkode: 8de4f...bc2

• Liker 1
Skrevet

Joggebukse ullsokker og t-skjorte og hettegenser nå, om sommeren, shorts/skjørt og topp

Anonymkode: 8878f...c35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...