AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #1 Skrevet 26. oktober 2018 Som tittelen sier! Jeg har søkt på en stilling som BPA og lurer litt på hvordan dere som har erfaring opplever det Anonymkode: 7d1e7...c3a
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #2 Skrevet 26. oktober 2018 Og evt. hvordan arbeidstid og lønn er, forresten Anonymkode: 7d1e7...c3a
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #3 Skrevet 27. oktober 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Og evt. hvordan arbeidstid og lønn er, forresten Anonymkode: 7d1e7...c3a Har du søkt via kommune eller ULOBA? Anonymkode: 4d23e...0a3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #4 Skrevet 27. oktober 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du søkt via kommune eller ULOBA? Anonymkode: 4d23e...0a3 Kommunen. Anonymkode: 7d1e7...c3a
fresia Skrevet 28. oktober 2018 #6 Skrevet 28. oktober 2018 Jeg jobber av og til som BPA ved siden av studiene. Har jobba både i kommunen og privat. Timelønna mi er på ca 180 kr + tillegg for kveld/natt/helg. Dette er i det private, men hadde ca samme lønn i kommunen. Har noen års ansiennitet. Arbeidstiden vil nok variere mye fra bruker til bruker. Han jeg jobber hos er ungdom og går på skolen, så der er det bare kvelds- og nattevakter i ukedagene og dag/kveld/natt i helgene. Det kommer an på behovet rett og slett. Noen har behov for assistanse døgnet rundt, mens andre noen timer om dagen. Jeg synes det er en veldig trivelig og givende jobb
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #7 Skrevet 28. oktober 2018 Det kommer ann på hvem du ender å jobbe hos. Desverre blir det ofte brukt til annet enn det som er meningen. Si en gutt på 8 år får bpa, men foreldrene sier du skal vaske, i steden for det som faktisker arbeidsoppgaven ( hjelpe gutten) . Så med klare arbeidsrutiner og god samhandling kan det være en flott jobb. Men det kan også ende som et mareritt. Anonymkode: ca9a7...9d3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #8 Skrevet 28. oktober 2018 1 time siden, fresia skrev: Jeg jobber av og til som BPA ved siden av studiene. Har jobba både i kommunen og privat. Timelønna mi er på ca 180 kr + tillegg for kveld/natt/helg. Dette er i det private, men hadde ca samme lønn i kommunen. Har noen års ansiennitet. Arbeidstiden vil nok variere mye fra bruker til bruker. Han jeg jobber hos er ungdom og går på skolen, så der er det bare kvelds- og nattevakter i ukedagene og dag/kveld/natt i helgene. Det kommer an på behovet rett og slett. Noen har behov for assistanse døgnet rundt, mens andre noen timer om dagen. Jeg synes det er en veldig trivelig og givende jobb Takk for svar! Hva er dine arbeidsoppgaver? Jeg vet jo at det varierer veldig. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det kommer ann på hvem du ender å jobbe hos. Desverre blir det ofte brukt til annet enn det som er meningen. Si en gutt på 8 år får bpa, men foreldrene sier du skal vaske, i steden for det som faktisker arbeidsoppgaven ( hjelpe gutten) . Så med klare arbeidsrutiner og god samhandling kan det være en flott jobb. Men det kan også ende som et mareritt. Anonymkode: ca9a7...9d3 Takk for svar. Ja, jeg håper ikke det blir sånn, det er jo på en måte utnyttelse. Jeg vet ingenting, det eneste som var kravet for å kunne søke var førerkort klasse B. Det er forøvrig en deltidsstilling jeg har søkt på. Anonymkode: 7d1e7...c3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå