Gå til innhold

Jeg er smartere enn gjennomsnittet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det beviser denne videoen 

Er du også smartere enn gjennomsnittet ?

Anonymkode: 23ab1...301

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke at denne videoen beviser at akkurat du er smartere enn gjennomsnittet? Er verken navnet ditt eller noe annet der som relateres til deg.

Anonymkode: b32ed...530

• Liker 4
Skrevet

Jeg lurer på hvor mange som egentlig går rundt og tror at de er smartere enn gjennomsnittet. 
Har vært vitne til folk som gjør mange feil som andre, men som alltid finner en teori på at de har høy intelligens. Stod i et skriv en gang at dersom du irriterer deg over  smattelyder så har du høy intelligens, og vedkommende irriterte seg over nettopp disse lydene...jamen da hadde vist vedkommende høy intelligens akkurat som hun trodde da. Men nei, jeg tror man må se på flere ting for å vite om noen har høy intelligens.

Anonymkode: f0ba2...e5f

• Liker 6
Skrevet

Jeg er ikke nevneverdig intelligent og ligger nok langt under gjennomsnittet. Så nei jeg er ikke smartere enn gjennomsnittet.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på hvor mange som egentlig går rundt og tror at de er smartere enn gjennomsnittet. 
Har vært vitne til folk som gjør mange feil som andre, men som alltid finner en teori på at de har høy intelligens. Stod i et skriv en gang at dersom du irriterer deg over  smattelyder så har du høy intelligens, og vedkommende irriterte seg over nettopp disse lydene...jamen da hadde vist vedkommende høy intelligens akkurat som hun trodde da. Men nei, jeg tror man må se på flere ting for å vite om noen har høy intelligens.

De "høysensitive" tror nok de er ekstra smarte. Fordi "de tar inn andres følelser".

Anonymkode: b32ed...530

• Liker 1
Skrevet

Jeg er også smartere enn gjennomsnittet! 

Anonymkode: 9d225...ded

Skrevet

Hvis man klarer å bli enig om en måte å måle intelligens på så er selvfølelig halvparten av befolkningen smartere enn gjennomsnittet. Men så er spørsmålet hva som er den smarte måten å måle hvor smarte vi er. Det er mye vanskeligere.

Anonymkode: 60b61...d6f

Gjest Vanlig fyr
Skrevet

Jeg tok en IQ test som tanta mi posta på facebook...i følge den har jeg en IQ på 6845.

Skrevet
2 minutter siden, Vanlig fyr skrev:

Jeg tok en IQ test som tanta mi posta på facebook...i følge den har jeg en IQ på 6845.

😂😂😂😂😂

• Liker 1
Skrevet

Jeg er litt sånn som i videoen, men jeg tenker ikke at jeg er veldig smart (som er #5). Jeg fikk 135 på Mensa sin prøvetest, men jeg føler ikke at det er riktig. Det irriterende med den prøven er at den høyeste scoren er 135, så om du får den scoren kan du ikke vite om du kunne ha scoret høyere. 

Det finnes maaaaange slike amerikanske "er du smart?" videoer, og du må ta sånt med en klype salt. Det betyr sikkert ikke noe.

Anonymkode: d1072...868

Skrevet

Trur nok det er mer troverdig om en spesialist utreder deg og gir deg IQen din

Anonymkode: e94a6...e5c

Skrevet

jeg har intelligens innenfor normalen i følge testen jeg gjorde hos et nevropsykologisk senter. 
Egentlig hadde det vært bedre om den var litt for høy, for je sliter med depresjon osv . og det påstås at det kan ha sammenheng med intelligens. men nei, sannheten er kjedelig som vanlig. det er enkelt og greit depresjon, o har ikke noe å gjøre med at jeg er mer intelligent. Sær personlighet er nok det jeg har , rett og slett. 
Alt for mange som går rundt og tror at de er så intelligente .
Men hvordan kjenner man igjen en intelligent person?? de aller fleste må da være mer intelligente enn meg i og med att jeg ikke har klart å få meg utdannelse... så lite intelligent er jeg. 

Skrevet

En dåre kan spørre mer enn ti vise kan svare. Selvtillit er da ikke på noen måte tegn på mindre enn gjennomsnitt intelligens  🙂

smarte mennesker vet ofte at de er smarte. Å ha det rotete hele tiden, gjør en ikke mer intelligent enn andre 🙂 å ha system i sakene derimot.

alt dette i denne videoen er bare en trøst for de som tror de er dumme. Ikke at de er det, men en grunn til at en søker opp og legger ut disse videoene er ikke tegn på at en er over gjennomsnittet intelligent altså. Usikkerhet gjør så mye dumt med folk. Vær den du er, og vær deg selv. 

Anonymkode: 04ece...d7c

• Liker 1
Skrevet

Tenk så dum gjennomsnittlige Ola Nordmann er. Tenk så at halvparten av oss er enda dummere enn det. 

Skrevet
På 26.10.2018 den 14.17, Eugene Onegin skrev:

Jeg er ikke nevneverdig intelligent og ligger nok langt under gjennomsnittet. Så nei jeg er ikke smartere enn gjennomsnittet.

Hvorfor tror du at du ligger langt under gjennomsnittet? 

Skrevet
På 26.10.2018 den 14.07, AnonymBruker skrev:

Er du også smartere enn gjennomsnittet ?

Anonymkode: 23ab1...301

Jeg er smartere enn gjennomsnittet her i huset. Det andre husstandsmedlemmet heter Marco 🐾

Anonymkode: 37f67...f0d

• Liker 2
Skrevet
5 hours ago, Guile said:

Tenk så dum gjennomsnittlige Ola Nordmann er. Tenk så at halvparten av oss er enda dummere enn det. 

George Carlin

Skrevet
1 time siden, Raspberrypi skrev:

Hvorfor tror du at du ligger langt under gjennomsnittet? 

Jeg er ikke særlig smart så jeg bare antar det.

Skrevet
1 minutt siden, Eugene Onegin said:

Jeg er ikke særlig smart så jeg bare antar det.

Det virker mer som du har en type lærevansker eller autisme. 

Anonymkode: f0ede...16f

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det virker mer som du har en type lærevansker eller autisme. 

Anonymkode: f0ede...16f

Jeg har ingen form for autisme. Jeg har dysleksi 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...